HVORFOR SKJER DETTE MED MEG?

(Beklager dårlig bildekvalitet)

Er jeg den eneste som ikke klarer å slappe av når jeg er syk??? Dagen i dag startet med at jeg sov frem til klokken 12:00. Jeg får vondt inni meg av å skrive det og jeg hater når jeg ikke får noe ut av dagen, men det var det eneste kroppen min ville i dag(nemlig å sove). Jeg fikk i hvert fall unnagjort en del filming til den neste YouTubevideoen som kommer ut om ikke så altfor lenge. Hode mitt er helt tett, nesen renner og jeg har feber. Det passer meg ikke å bli syk nå og jeg er sinnsykt forbanna på meg selv. Hvorfor har jeg ikke kledd på meg bedre nå som det begynner å bli kaldt?! ARGH! Jeg krysser fingrene for at jeg klarer å bli frisk til fredag for da reiser jeg nemlig bort igjen. Det er så typisk at jeg har blitt syk nå som det begynner å skje en del ting. Det irriterer meg også at jeg ikke får trent på grunn av influensa. Akkurat nå prøver jeg å gjøre alt jeg kan for å bli frisk som en fisk til helgen – Paracet, halstabletter, nesespray og ikke minst varm te mens jeg slapper av i sengen og koser meg med en serie. Serien jeg ser på heter Helene sjekker inn og den anbefaler jeg alle å se på det sterkeste, det handler om Helene som sjekker inn på ulike institusjoner i Norge, alt fra sykehjem til fengsel, det er utrolig lærerikt og spennende.

6 kommentarer
    1. God bedring Ingrid 😊 nei ikke gteit å være syk 😔 men håper at du snart er frisk igjen 😊 bare slapp av å sov litt 😊ja skal prøve og få mæ mæ det 😊

    2. Et tips til deg for å bli kvitt forkjølelsen er å blande dette sammen i kokenes vann : 7 spiseskjeer Sitronsaft og 4 teskjeer sukker, fyll koppen full med kokenes vann. gjenta dette flere ganger om dagen til du kjenner at formen blir bedre. Sitron bekjemper bakterier. Jeg ble forkjølet selv for 2, dager siden og er allerede frisk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg