JEG ELSKER DEG, PAPPA

Kjære pappa.
I år er denne dagen veldig spesiell for meg. 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke føler meg som verdens beste datter i dag som ligger fyllesyk hjemme og kommer med en liten gave midt på dagen, men det er vel ikke det som betyr noe? Det at jeg fikk gi deg en klem og si at jeg er glad i deg er det aller viktigste akkurat nå. Vi har gått gjennom et rent helv*tte det siste halvåret, vi har selvfølgelig også hatt noen fantastiske stunder og gode minner, men aller mest vondt. Jeg har lyst til å fortelle deg en liten ting i dag og det er at jeg er veldig glad i deg og jeg ser deg. Mamma er syk og vi har vært der for henne hver eneste dag og jeg kommer aldri til å glemme de fantastiske stundene der du holder hardt rundt mamma, kysser henne på munnen og sier at du elsker henne. Det er utrolig vakkert og tro meg – mamma er heldig som har en så god mann som deg og vi er utrolig heldige som har deg som pappaen vår. Tenk på alle de der ute som må kjempe for livet sitt helt alene, mamma er som sakt heldig!

Vi har hatt våre krangler opp gjennom tiden, vi har diskutert mye og enda er vi ikke alltid helt enige om ting, likevel er det fantastisk og ha deg der, du gir meg råd og tips selv om de ikke alltid er de beste, så er hensikten din at du vil meg det aller beste. Jeg har lyst til å si til deg at du er unik, du har et veldig spesielt hjerte og du er snillere enn de aller fleste voksne mennesker der ute, hehe. Veldig mange er sinte og strenge, mens du er bare god og snill. Fra den dagen vi fikk nyhetene om mammas sykdom har du vært der for meg, trøstet meg og fått meg til å le. Ting handler kanskje veldig mye om mamma til tider og det sier seg selv. Det blir mye snakk om kreften, du reiser sammen med henne på legebesøk, du sitter ved hennes side når hun får i seg cellegift, du er alltid der, alltid, og til slutt er det mamma vi alle vil skal ha det bra og det vet jeg at du også lever for akkurat nå. Ikke misforstå meg, alle skal ha det bra, men vi vil at hun skal bli frisk. Det jeg egentlig skulle frem til er at du betyr like mye for meg som mamma. Jeg er redd for at du skal føle deg glemt og ikke sett i denne perioden. Du har også hatt du tøft, tøffere en veldig mange andre, men du har klart deg, vært sterk og utrolig tøff og det aller viktigste for meg er at du har det bra! Jeg er så forbanna stolt over deg og du er mitt forbilde uten tvil.

Jeg elsker deg, pappa!

Her ser dere pappa da har var liten og gikk på barneskolen.

6 kommentarer

Siste innlegg