JEG ER SINGEL OG DETTE FEIRES MED 20% RABATT PÅ HELE NELLY

Annonse⎟Nelly

I`M SINGLE og for aller første gang i hele mitt liv kan jeg feire denne dagen med litt shopping på Nelly sin nettside – det er nemlig den offisielle “Singles’ Day” og dette feirer så klart Nelly(!!). 🤩 De har virkelig slått til denne gang og gitt meg en rabattkode som jeg kan dele med dere, rabattkoden gjelder på alt på HELE Nelly, det vil si at du får 20% rabatt på alle merker som Nike, Adidas, River Island, Gant, Dr.Denim, det er så sinnsykt bra og det passer meg perfekt nå som julegavehandelen er i gang for fullt. 

BRUK KODEN “1111” I KASSEN OG FÅ HELE 20% RABATT PÅ KJØPET DITT – KLIKK HER 🤙🏽

Koden gjelder 11/11 kl. 00:00 – 11/11 kl. 23:59 – Salget varer kun i 24 timer og det gjelder å være rask dersom man har lyst på rabattkoden!

 

JEANS HER    GENSER HER       BOOTS HER

BUKSE HER     TOPP HER     BELTE HER

TOPP HER     T-SKJORTE HER   T-SKJORTE HER

JAKKE HER   KJOLE HER   HEELS HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg