GJENFORENT ETTER FLERE UKER FRA HVERANDRE

EN MINNERIK DAG SAMMEN MED NEWA OG HELENE

Hei fininger! 💕 Er det ikke rart hvor fort tiden går når man egentlig tenker over det? I går møttes vi igjen etter flere uker fra hverandre og det føltes veldig godt. I går bestemte Newa og jeg oss for å ta en lunsj sammen i Oslo da vi ikke har sett hverandre på flere uker. Som dere sikkert vet har det vært mye styr rundt både Erik, Newa og meg og dette har dessverre gått hardt utover det fine vi hadde sammen i Mexico. Da Paradise Hotel gikk på tv-skjermen og det ble mye styr rundt oss tre bestemte jeg meg for å ta avstand fra hele situasjonen, mye av styret handlet om Erik og Newa derfor hadde jeg ikke lyst til å være involvert. Jeg var kjæresten til Erik og Newa var en av mine aller nærmeste etter Paradise Hotel og det er synd at ting ble som det ble. Med tanke på at jeg var sammen med Erik støttet jeg han mye oppi dette, men det er ingen tvil om at jeg også kjeftet på han og ga beskjed til han dersom det var noe jeg ikke var enig i. Hele situasjonen var ubehagelig og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre eller hvordan ting kom til å bli dersom vi hang sammen eller møttes. Det er skikkelig vondt å tenke tilbake på, nettopp fordi vi hadde det fint i Mexico selv om Erik og jeg ble forelsket. Etter alt dette styret valgte Newa og trekke seg unna og det samme gjorde jeg. Det gikk ikke og det endte som regel opp med drama, vanvittig mye drama.

Nå som tiden har gått har vi funnet ut at det er hyggelig å ha kontakt og møtes når vi kan, Newa kommer alltid til å være en god venninne av meg selv om ting har vært svært vanskelig tidligere. Vi var bestevenner i Mexico og holdt sammen gjennom tykt og tynt, det er klart at jeg savner henne mye i hverdagen ellers. I går møttes vi aller først på Joe og tok oss hver vår juice. Deretter tok Newa meg med på Kos kos i Oslo som er en arabisk restaurant hvor vi spiste masse god mat. Dette er en restaurant jeg anbefaler til alle dere som har lyst til å oppleve helt nye smaker eller generelt god mat. Jeg har aldri smakt ordentlig arabisk mat før, men det er absolutt noe jeg kommer til å gjøre igjen for det der var utrolig godt. Det var også veldig hyggelig å tilbringe dagen sammen med Newa, vi fikk snakket mye sammen og jeg fikk oppleve litt av hennes kulturer.

Det har vært stygt vær i Oslo de siste dagene og vi bestemte oss for å dra til Helene og heller ha en koselig jentekveld enn å dra ut i byen. Vi dro innom butikken og kjøpte masse godteri og snacks, etter det satte vi på en skrekkfilm og koste oss i hjel. Helene fikk både meg og Newa til å bli livredde da hun hylte hver gang noe skummelt skjedde i filmen! Jeg trodde jeg var redd for haier helt til jeg møtte Helene som er kanskje dobbelt så redd for haier en meg. Alt i alt var det en super hyggelig kveld!

Vakreste Newa!

Altså se så fint dette er! Perfekt spot til å ha shoot.

Dette er himmelen, se så mye mat!

4 kommentarer
    1. Fy å nydelig du er 😍❤️ser ut som du å Newa koste dere😊 kjempe fine bilder 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg