📍OSLO

DETTE HAR SKJEDD DET SISTE DØGNET:

📎 Jeg har møtt sinnsykt mange hyggelige mennesker i Bergen.

📎 Jeg mistet flyet mitt i går som skulle fra Bergen til Oslo.

📎 Jeg kjøpte ny flybillett billett.

📎 Jeg var i et skikkelig dårlig humør i går. Mye krangling og dritt med andre mennesker ødelegger meg.

📎 Jeg er i Oslo.

📎 Jeg er med Helene Hima fra Ex on the Beach.
 

Jeg har helt glemt å fortelle dere noe viktig! Som dere vet var jeg i Bergen i helgen på besøk hos Melina og Inger, vi dro på et Halloween event både på Kava og på Ricks og jeg koste meg veldig mye. Det er noe med slike eventer jeg elsker, i hvert fall når det kommer til utkledning, det er gøy. Det var utrolig mange mennesker ute på byen i helgen og med dette må jeg få lov til å skryte igjen av Bergen – herregud så mange fantastisk hyggelige mennesker det er i Bergen da. Tenk at jeg blir overrasket over at så mange mennesker er hyggelige? Det er sykt. I utgangspunktet burde det ha vært en selvfølge i alle byer, men slik er det dessverre ikke. Det jeg skulle si er at jeg sitter nå i Oslo på en supergod og fin restaurant. Jeg kan vel så og si kalle denne turen en spontantur, men det at jeg skulle reise videre til Oslo etter Bergen har for såvidt vært planlagt i et par dager.

Forresten, hvem andre en Ingrid tror dere klarte å miste flyet i går? Ingen. Nei det stemmer, jeg mistet flyet mitt i går som skulle reise fra Bergen til Oslo. Det var en person som skulle kjøre meg til flyplassen, men som ikke kom og da rakk jeg det ikke. Det gjorde meg ganske sint i går, men shit happens, det var en grunn til at han ikke kom og dermed bestilte jeg en ny billett istedenfor å sutre. Og her er jeg da, i Oslo igjen dere. Denne gang er jeg på besøk hos Helene Hima som var med i årets sesong av Ex on the Beach Norge. Hun virker som en veldig hyggelig og søt jente og jeg gleder meg skikkelig mye til å bli bedre kjent med hun. Det er nok flere som kommer til å lure på hvordan vi kjenner hverandre og dette også er gjennom Instagram – takk Instagram. Tenk alle de menneskene jeg ikke hadde møtt her i livet dersom vi ikke hadde hatt Instagram?! Uff. Mens Helene er på et jobbintervju sitter jeg på en restaurant og spiser, straks skal vi dra å handle også må vi nesten planlegge hva vi skal gjøre ut over kvelden. Jeg håper dere får en ellers fin mandag.

10 kommentarer
    1. Sååå hyggelig ❤️
      Helene er fantastisk på alle måter!! Kos dere masse jenter, stor klem 😚

    2. Du kan være glad det ikke var mange hundre andre som deg som misset flyet.. da hadde klagekøen eller køen i billettsalget og kundeservice vært kjempelang og alle andre billetter også utsolgt.. lykke at det ikke var mange andre.. god tur til ø-landet

    3. Huff da jeg mista flyet nor jeg var i London for år siden mest for at jeg familien min havnet på feil flyplass. Men håper at du kom deg greit hjem men det ser ut som har hatt litt av en helg 😊

    4. Flora: Ja, det er sant! Det var ikke meningen at jeg ikke rakk flyet, det er ikke slik at jeg har lyst til å betale for en ny billett heller! Men det var det som skjedde og da sier jeg det på bloggen i og med at jeg blogger om livet mitt <3 selvfølgelig er jeg glad for at ikke flere mister flyet eller at mange andre hundre mennesker mistet det

    5. Så koselig, Helene er en kjempe herlig jente like herlig jente som deg Ingrid <3 håper dere koser dere masse <3

    6. Mente og si at jeg også mista flyet da jeg var i London for noen år siden det er noe dritt men håper at du kom deg greit hjem 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg