SLIK BLE HÅRET MITT LANGT

Annonse⎟Samarbeid med Labpharma

MITT ALLER BESTE TIPS

Hvor skal jeg begynne? Det er veldig mange som har spurt meg om håret mitt er ekte eller om jeg bruker hairextensions. Det er også veldig mange som spør meg om hva jeg gjør med håret mitt og hvordan jeg har fått det så langt, og det syns jeg er kult rett og slett fordi jeg har spart i snart tre år, også fordi jeg har gjort alt jeg kan for at det skal vokse med å bruke ulike produkter. Jeg er kjempefornøyd med håret mitt og jeg er så glad for at jeg turte å prøve Haircare for rundt to/tre år siden og det har jeg brukt siden den gang. Grunnen til at jeg valgte å prøve ut akkurat haircare var fordi jeg hadde et stort ønske om å få lengre hår, samtidig hadde jeg sett at det funket på andre og hadde derfor lyst til å teste det ut selv.

For et par måneder siden publiserte jeg en video på YouTube om håret mitt. Den finner dere her. Der forklarte jeg hvordan jeg hadde behandlet håret mitt de siste årene og der nevnte jeg blant annet Haircare uten at det var et samarbeid, nettopp fordi jeg elsker det. Haircare funker utrolig bra på meg og det eneste jeg gjorde var å ta to tabletter daglig, en på morgenen og en på kvelden før jeg gikk å la meg. Jeg hadde aldri reklamert for dette om jeg ikke var fornøyd med det selv og det er jeg! Håret mitt begynte å vokse etter en stund med haircare, noe det aldri hadde gjort før. Jeg var selvfølgelig flink til å ikke rette håret like mye i og med at det sliter utrolig mye på håret, samtidig var jeg flink til å sove med fletter og massere hodebunnen i tillegg. Jeg gjorde seriøst alt for at det skulle vokse og takket være Haircare fikk håret det lille ekstra som skulle til i vekstprosessen 💁‍♀️

Jeg har en gladnyhet til dere og det er at dere får nå 35% rabatt dersom dere bestiller Haircare her! Dette er selvfølgelig en liten gave fra meg til dere og husk at dette er noe som har hjulpet meg med å få håret til å vokse enormt mye de siste årene, og tro meg – jeg kommer aldri til å slutte med det. I`m in looove!

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL SALGET

3 GODE GRUNNER TIL Å BRUKE HAIRCARE

1. Håret vokser.
Det er fordi haircare inneholder den næringen håret trenger og dersom man har et ferdig utvokst hår, vil det ta lenger tid.

2. Det har dokumentert virkning. 
Veldig mange har brukt haircare og det funker!

3. Det er trygt.
Alle produkter produseres etter strenge rutiner og god tilvirkningspraksis (GMP-standard) i Norge.​
 

Dette her er etterveksten min etter en måned. Se hvor mye det har vokst!! Jeg farget håret mitt sist den 27.september og har hele tiden gått på haricare tabletter, en måned etter har jeg fått en ettervekst på nesten 3cm!

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL TILBUDET

17 kommentarer
    1. Er ikke dette litt dobbelmoralsk? Du lager først en video der du sier du ikke har brukt særlig med produkter for å få ditt lange hår, men at du har gjort forskjellig type kveldsrutiner og dagsrutiner for å få håret så langt, plutselig nå refererer du til at det er haircare som har fått håret til å vokse bare for at du er blitt sponset av dem? Det blir for idiotisk å si en ting først og gi tips om det ene og det andre for å så reklamere for et produkt som du sikkert nylig har startet med, ergo det er ikke det som har gjort håret ditt så langt 😅 er du i tvil om dette stemmer så gå inn på youtube videoen til ingrid hvor hun forteller om tips til å få langt hår. Latterlig.

    2. Anonym: I videoen min sier jeg at jeg ikke har brukt særlig med produkter ja, men de produktene jeg viser i videoen er FAKTISK haircare og castor Oil som jeg har brukt i flere år uten at det er sponsor. Selvfølgelig reklamerer jeg for haircare når jeg vet at det funker og at det faktisk har hjulpet meg med å få håret mitt langt. Det er så langt i fra dobbeltmoralsk som du får det til. Jeg tror du er nødt til å søke opp ordet dobbeltmoralsk og lese hva det betyr. Hvorfor skulle jeg ha nevnt haircare i en video på YouTube som ikke var sponset fordi jeg ikke syns det virket? For meg var det haircare og castor Oil som funket, de to produktene samt rutiner!

    3. For det første er ikke den etterveksten 3 cm lang 😂 mere typ 1 cm lang ! Jeg har like langt hår som deg, bruker vanlig shampoo, balsam og litt hår olje og håret mitt vokser mer på 1 mnd enn hva ditt har gjort ! Disse tablettene er bare tull 😄

    4. M: Jeg har brukt haircare i flere år og før det hadde jeg hår til rett over brystene! Med haircare og castoroil og gode rutiner fikk jeg sinnsykt langt hår og det merket jeg etter at jeg gjorde de tingene jeg gjorde med håret mitt, om ikke hadde det aldri vokst. Håret kommer til et punkt der det ikke vokser og det er ikke alle som kan få langt hår, det haircare også er med på å gjøre er å gi håret den næringen det trenger slik at det kan vokse og bli lenger når man ikke tror det selv. Mitt hår vokste aldri lenger en til over brystene og jeg gjorde mye for at det skulle vokse! Nå er det ned til rumpen og det sier seg selv at disse tingene har funket! En blanding av alt funket i hvert fall for meg, om dette ikke er ærli nok vet ikke jeg, du trenger ikke å prøve dette du, men jeg anbefaler det på det sterkeste

    5. Marianne: Det er 3cm jo, men du vet vel det bedre en meg;) så bra da! Da trenger ikke du haircare! Selv om det også gir næring til håret ditt. Disse tablettene funker og om du påstår at det er tull og ikke har prøvd det selv burde du prøve, så snakkes vi da.

    6. Nydelig hår, Ingrid. Har brukt haircare i litt over ett år og har merket stor forskjell. Synes selv det var litt vanskelig å se noe forskjell i lengden, men alle andre kommenterer det er blitt langt. Når begynte du å få resultater på haircare?😊

    7. Veronica: Jeg fikk resultater etter et par måneder husker jeg, man er nødt for å gå på den en stund før det vokser! Alle andre rundt meg også merket at det vokste før jeg så det selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg