HALLOWEEN ANTREKK – EX VS PARADISE HOTEL 💀

H A L L O W E E N

I dag skal vi på et event hvor vi må kle oss ut og slik ser altså vi ut i kveld! Jeg tror tanken min var å se ut som ei spøkelses-jente (exorcist), men akkurat nå føler jeg mer at jeg ligner på Elena i Vampire Diaries som da vil si at jeg ligner mer på en vampyr.. Det eneste jeg gjorde var å handle meg en herre t-skjorte på H&M, rive den opp, ta på fake blod, fake linser og slik ble da resultatet, enkelt og billig! Vi snakkes. 💀

Til høyre ser dere søsteren til Inger (Sandra) som skal være en indianer.

Melina lever opp til tittelen prinsesse.

Hvem syns dere hadde best antrekk for kvelden?

EX ON THE BEACH ELLER PARADISE HOTEL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg