GIRL’S NIGHT

Girl’s night in

– – – – – – – – – – – – – – – –

Oh my God, endelig er jeg i Bergen. Akkurat nå sitter vi hjemme hos Inger og søsteren hennes Sandra og det er så hyggelig. Jeg har aldri møtt Sandra før, men jeg visste at jeg hadde sett henne på tv-skjermen tidligere – er det noen av dere som har sett tv programmet Adam søker Eva? Hun var nemlig med der i 2015, så morsomt, tenk at jeg husket det?! I går startet jeg dagen med å fly til Bergen og herregud så redd jeg var. For min del kommer fly aldri til å være noe jeg syns er behagelig og av en eller annen grunn er det veldig ofte turbulens når jeg skal ta fly til Bergen, jeg skjønner det ikke og det irriterer meg hver eneste gang. Flyet tok kun 25 minutter da så det kan godt hende at turbulensen kom på grunn av farten, i dont know. Heldigvis endte flyturen bra og jeg er trygt i Bergen. 🖤

I går kveld brukte vi tiden på å se en skikkelig bra film som heter inconceivable! Egentlig er jeg ikke kjempestor fan av å se filmer, men akkurat i går kveld passet det midt i blinken med en god film, taco og litt vin slik at vi fikk ladet opp til i kveld, for da braker det løs på Ricks i Bergen. Forresten, tusen takk til alle dere som kom med tips til halloweenkostyme, det hjalp veldig! Det var også flere av dere som kom med tips til hvor jeg kunne kjøpe ulike ting/kostymer og nå har alt ordnet seg takket være dere – det gjør meg så glad. I kveld blir en bra kveld og dere skal selvfølgelig få se bilder av hvordan jeg kommer til å se ut, selv er jeg skikkelig spent og gleder meg til å vise dere resultatet.

Se denne søte katten til Inger!

6 kommentarer

Siste innlegg