BILDENE DERE IKKE HAR SETT FRA PORTUGAL

DETTE SAVNER JEG, UTEN TVIL

For hver dag som går merker jeg at jeg savner Portugal og surfingen, det er ikke så rart det ettersom vi hadde det utrolig gøy der. Hvor ble tiden av og hvorfor gikk den så raskt forbi? Om det var en ting jeg kunne ha gjort i dag nå som jeg sitter hjemme og kjeder meg i hjel skulle det være å reise til Portugal igjen og surfe. Med min vannskrekk og hai redsel syns jeg det er rart at jeg savner det å surfe og være i vannet så mye, selv om det føles deilig å ikke være like redd lenger.

Dette høres kanskje rart ut, men jeg har lyst til å bli flink til å surfe. For det første var det utrolig gøy og ikke minst spennende – det å få oppleve noe nytt får meg til å føle at jeg lever, haha. Ellers er det deilig å kjenne på mestringsfølelsen rundt det, bare det å få det til og lykkes. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle klare å gjennomføre det i og med at jeg er så redd, tenk at jeg fikk det til?! Så gøy.

Dagene der nede gikk som regel i å surfe fra morgenen av, etter det brukte jeg mye tid på å blogge og gjøre andre diverse arbeidsoppgaver. Vi fikk heldigvis tid til å oppleve andre ting også som vinsmaking og tur til Lisboa! Dette er en tur jeg uten tvil kommer til å dra på igjen, det er verdt det og de opplevelsene man får på en slik tur er gull verdt å ta med seg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg