JEG VAR MED PÅ MATKONTROLLEN PÅ TV2

Jeg har helt glemt å fortelle dere dette, hvordan er det mulig?!

Jeg var med på matkontrollen sist torsdag på TV2. Dette var egentlig helt random, men da jeg var i Oslo for tre uker siden kom kamerateamet til matkontrollen bort til meg da jeg var på Oslo S og spurte meg om hva jeg likte best av Pespsi Max og Cola Zero, morsomt, jeg som ikke liker brus så godt i utgangspunktet. Om dere vil se dette finner dere det på TV2 Sumo under matkontrollen og husk at det er episode 8. Der får dere se svaret mitt og høre hvorfor jeg mente akkurat det jeg gjorde. Den dagen da de filmet dette var jeg utrolig stresset og rakk såvidt toget som skulle gå til Tønsberg hvor jeg skulle være DJ, kaos, men det gikk bra til slutt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg