UKENS SPØRSMÅL | NAKENBILDER, NY KJÆRESTE OG SJALUSI

Annonse | Lenker fra Nelly

BIKINITOPP HER | BIKINITRUSE HER
 

Er du sammen med Erik?
Nei, vi er ikke sammen! Håper de aller fleste snart har fått med seg det, er utrolig slitsomt og ikke minst trist og hele tiden bli påminnet om det.
 

Har du sendt nakenbilder?
Nei jeg har ikke sendt nakenbilder til random mennesker og kommer ikke til å gjøre det heller.
 

Tror du at du og Erik kommer til å bli sammen igjen?
Ikke med det første, vi er fortsatt venner og trives best med det.
 

Kan du og Erik bli sammen igjen?
Det vil tiden vise, jeg vet ikke.
 

Når fikk du mensen?
Jeg fikk mensen i 6.klasse da jeg satt på do hjemme. Det der kommer jeg aldri til å glemme, det var faktisk skikkelig skummelt i og med at jeg aldri hadde sett det før og når det da kom trodde jeg at det var noe galt med meg! Heldigvis er det helt normalt.
 

Er du sammen med noen nå?
Nei, jeg er ikke sammen med noen nå og har ikke lyst til det heller!
 

​Hvorfor slo du og Erik opp?
Dette har jeg svart på før og det er noe vi ikke har lyst til å snakke om.
 

Hva er din favorittmat?
Taco og kinamat UTEN TVIL, looove it!
 

Hvor er bikinien på bildet over i fra?
Den er fra Nelly og dere finner linker under bilde.
 

​Skal du melde deg på love Island om det kommer en ny sesong?
Nei, jeg tror ikke det i hvert fall! Jeg finner som regel kjærligheten på egenhånd 😉 Jeg skal ærlig innrømme at det hadde nok vært dritgøy å være med for opplevelsen sin skyld og det kunne selvfølgelig ha hendt at drømmegutten var der, men dersom sesongen er like kjedelig som årets sesong har jeg ikke lyst til å være med..
 

Har du mye kontakt med Erik?
Ja, vi har mye kontakt den dag i dag.
 

Er hun tanta de som reiste med dere til London, søstera til mammaen din?
Nei, hun er samboer og har to barn med lillebroren til mamma.
 

Hvor er tanten din fra?
Hun er opprinnelig fra Korea, men har bodd i Norge siden hun var baby.
 

Har du slitt eller sliter psykisk?
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette spørsmålet, alle har nok slitt psykisk en gang i livet eller sliter psykisk og det finnes utrolig mange måter å slite psykisk på. Noen sliter også mer enn andre. Jeg sliter ikke eller har slitt psykisk, men de siste månedene har vært svært tunge for min del, heldigvis er jeg en sterk person som vet hvordan jeg skal håndtere ting. Det som har vært viktig for meg når jeg har vært lei meg også videre har vært å gjøre noe med det på en god måte <3
 

Kan du snakke svensk og har du vært i Sverige?
Jeg har vært i Sverige en gang i livet og kan ikke snakke svensk.. (selv om jeg tror jeg kan det til tider). Jeg har så lyst til å reise til Stockholm i nærmeste fremtid, det virker utrolig gøy også syns jeg det er skikkelig fint når folk snakker svensk! Pluss i boka.
 

​Hva syns du om skal vi danse?
Jeg syns skal vi danse er bedre dette året er bedre en de tidligere sesongene! Herregud så flinke de er også er det heller ingen tvil om det er ekstra gøy å se på når det er så mange morsomme og flinke mennesker som er med. Jeg digger de som er med og føler selv at det er det som gjør denne sesongen veldig bra i forhold til før.
 

Blir du sliten av å reise så mye?
Det kommer helt an på, de siste reisene har vært unormalt lange – og med lite søvn, derfor har jeg vært skikkelig sliten de siste dagene noe som er forståelig. Ellers elsker jeg å reise og det at jeg får lite søvn eller at flyturene tar lengre tid andre ganger stopper ikke meg i å reise mer. Jeg elsker det!
 

Kranglet du og Julie i Portugal?
Nei vi kranglet ikke, men den ene dagen var vi nok utrolig slitne og lei begge to hvor vi diskuterte litt! Ellers gikk turen veldig bra og jeg storkoste meg skikkelig mye.
 

Hvordan går det med moren din?
Det går bedre med mamma! Håret hennes har begynt å vokse ut og vi er like spent begge to på hvordan håret hennes kommer til å se ut denne gang! Det er veldig mange som har sakt til oss at når håret vokser ut igjen kan det blir helt annerledes og tidligere hadde hun utrolig tykt og langt hår med mye fall, tenk om hun får helt rett hår denne gang da?! Morsomt. Utenom det har hun det bra, men en av bivirkningene hun har fått gjør at hun ukontrollert gråter i blant noe som river i hjerte mitt og jeg vet ikke alltid hvordan jeg skal forholde meg til det – Hva skal jeg si? Hva skal gjøre? Det er så utrolig vondt og vanskelig, men heldigvis snakker vi sammen om det og noen ganger er det ikke så mye mer man kan gjøre en å være der for henne. Jeg elsker mamma og når hun har det vondt har jeg det vondt og om det så hadde vært en ting jeg kunne fått oppfylt så skulle det være å gjøre henne frisk igjen.
 

Er du en sjalu person?
Det kommer veldig an på situasjonene så både ja og nei. Jeg blir aldri sjalu på at andre mennesker lykkes eller har “finere” ting en meg, noe jeg er stolt over. Når det kommer til forhold tar jeg ting rolig, for mye sjalusi er virkelig ikke bra og det ødelegger mer et forhold en det hjelper om jeg kan si det på den måten. Jeg føler veldig ofte at andre mennesker sier til meg at det er bra å være sjalu fordi da vet den andre personen at du bryr deg, men når det blir altfor mye av det er det mer vondt en godt! Jeg blir oftest sjalu når jeg er redd eller usikker på meg selv.
 

Blir du sjalu når Erik drar ut og fester nå som dere ikke er sammen?
Jeg blir ikke sjalu, men når folk gjør alt de kan for at jeg skal bli sjalu så skal jeg innrømme at jeg blir det. Det er ikke gøy når man får høre ufine ting om noen man er glad i eller får tilsendt ting, det suger. Det var en periode hvor veldig mange visste at vi var sammen, men som likevel hadde et stort behov for å gjøre alt de kunne for å ødelegge – noe som tydeligvis kan funke.. trist.

13 kommentarer
    1. Please, slutt å melke deg og Erik så mye. Han virker mer såret enn deg, virker som du bare melker på med spørsmålene om dere for oppmerksomheten.

    2. A: Jeg svarer på de spørsmålene jeg får og det er veldig mange som er interessert i meg og Erik sammen, det er ikke noe jeg kan gjøre noe med! Jeg kan velge å ikke svare på spørsmålene rundt oss, men det også blir feil i og med at jeg vil være ærlig.

    3. Hvorfor har Erik bildet av deg på telefonen hans? Jeg så det i en instavideo som Julie la ut når dere var på tur og satt i en type taxi😂

    4. Du svarer jo egentlig ikke på spørsmålene du får om Erik, lol. Og det med at du «må svare» er teit. Har stilt deg mange spørsmål før uten å få svar på de. Du bruker Erik sitt navn for å holde deg relevant, noe du ikke er lenger..
      Så du svarer på det du VIL svare på.

    5. Enig med A.: Jeg svarer på nesten alle spørsmålene jeg får inn og når nesten alle handler om meg og Erik føler jeg at det er riktig og svare på det, og du syns det er teit så trenger du heller ikke å lese bloggen min. Det er helt opp til deg. Forresten, om du syns jeg ikke er relevant lenger så hvorfor følger du da med på hva jeg gjør!

    6. Bare se å komme deg over Erik å slutt å syt å legge ut kommentarer hele tiden. Er ikke rart d ble slutt mellom dere da,du tør jo ikke å legge ut hvorfor,han var vel dritt lei deg du er ikke fin engang! Se å legg ut hvorfor d er slutt istede for å si «D e noge me isje vil snakka om te andre» jævlig barnslig!!!! Takk for meg 🙂

    7. Syns du svare veldig mye på det samme om Erik hele tiden. Du har jo svart på det spm om dere er samme på alle spørsmålsrundene. Når du legger ut på insta at du skal svare på det på nytt, så tenke jeg med en gang at dere blitt sammen. Men det står bare det samme som på forgje spørsmålsrunde. Blir litt klikk bait.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg