JEG UNNET MEG EN DYR GAVE

N E W   I N   F R O M   G U C C I

________________

Da var årets Londontur over for denne gang og for øyeblikket er jeg i selskap til bestevenninna mi Salmøy. Vi hadde en fantastisk tur i London selv om jeg oppdaterte dere lite.. vi shoppet mye, spise MYE mat og opplevde litt av hvert på kveldene, som underholdninger på det mest kreative plan – en som sang/ulte gjennom en kjegle arbeidsplasser bruker når de fikser veiene, en dame som laget slangelyder og en 70 år gammel mann som var sinnsykt flink til å trikse med en fotball, hehe morsomt! Hjemreisen gikk bedre enn forventet etter sist hjemreise fra London. I London shoppet jeg en del og tenkte derfor å lage en innkjøpsvideo på YouTube til dere, gjerne legg igjen en kommentar om dere ønsker det.

Ellers vil jeg legge til at jeg unnet meg en velfortjent gave i og med at jeg har jobbet utrolig hardt med bloggen og YouTube helt siden jeg startet i Mars måned dette året. Vi har vel lov til å unne oss en gave i blandt? Det syns hvert fall jeg. De tingene jeg kjøpte har jeg sett på lenge og spart penger til å kjøpe, det vil ikke si at jeg er rik og tjener mye penger, for det gjør jeg ikke. Jeg kjøpte meg nemlig en ny veske og et nytt belte fra Gucci, rett og slett fordi jeg hadde lyst og har spart penger. Ellers håper jeg at dere får en ellers så fin lørdag og koser dere mye.

19 kommentarer

Siste innlegg