BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #4

Må få tid til å blunke 😉

 

Fornøyd med livet. Savner Portugal..

Kjefter på fotografen..

Jeg har så ufattelig mange bilder liggende som egentlig ikke egner seg på bloggen, men som kan være gøy for dere å se! Veldig ofte skal det flere hundre bilder til for at man finner ett man liker best, noe som er forståelig, men også litt trist.. Noen ganger når jeg ser på bilder av meg selv tenker jeg “dette skal ikke ut på bloggen”, det jeg liker med disse innleggene er at dere får se meg slik jeg “egentlig” er, hehe. Jeg husker utrolig godt en gang da Erik tok bilder av meg som jeg ikke var fornøyd med, den gangen klarte jeg å si “asj, ser jeg slik ut?” til Erik.. det han svarte var “det er jo slik du ser ut…” Hjelp, men det er sant da!

1 kommentar
    1. I’m really enjoying the design and layout of your site. It’s a very easy
      on the eyes which makes it much more enjoyable for
      me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
      Exceptional work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg