A DAY IN LISBON

Annonse | Samarbeid med Lapoint Surfecamp


HELLO LISBON, I LIKE U
_____________

Akkurat nå sitter jeg på en supersøt, rosa bar i Lisboa. En rosa bar, tenk det?! Den heter Pink Wine Point og den er virkelig til å anbefale. Det er ikke ofte jeg opplever barer som typisk “jentete” om jeg kan kalle det for det. I dag føler jeg meg ekstra jentete, glad og skikkelig fornøyd med de nye printed jeansene mine. Vi reiste inn sammen til Lisboa i dag bare for å oppleve byen. Det er veldig fint her med gamle bygninger, små gater og sånne søte små bilder man kan sitte på i. Jeg aner ikke hva de heter, men de minner meg litt om sånne små bilder de har i Asia hvor man kan se byen på en helt annen måte en i en bil.

Vi startet byturen med litt shopping, så klart. De har ikke de samme butikkene som vi har hjemme i Norge, derfor er det gøy å gå rundt å se. Ellers har vi gått rundt i byen og nå sitter vi her på den rosa baren og slapper av. Jeg er veldig trøtt for tiden og forstår ikke helt hvorfor. Hele turen har egentlig gått i ett hele tiden, samtidig er det mye følelser i sving når det kommer til de menneskene jeg reiser med. 

Man blir sliten av å være på ferie og jeg kjenner at det er litt stressende å hver dag “gjøre noe”. I tillegg er det jo litt sånn at man reiser med folk som vil litt forskjellige ting, jeg og Julie har sett på sminke i dag og da har Erik og Oskar måttet bare se på..da blir det litt dårlig stemning hvis dere skjønner, haha. I hvert fall  bestemte vi oss for å splitte lag nå mot slutten av dagen siden jeg måtte blogge og det var da vi fant denne søte plassen!

Ikke alt kan være perfekt.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg