ER JEG VOKSEN NÅ?

Annonse | Samarbeid med Lapoint Surfecamp

IT`S  W I N E T I M E

Altså, wow, for en vakker plass vi akkurat var på. Nå har vi kommet tilbake til campen etter vinsmaking et lite stykke unna. For å være helt ærlig var det mye gøyere enn det jeg trodde det kom til å bli. Hele tiden har jeg forbundet vinsmaking med voksne, I dont know why. I dag bestemte vi oss for å dra på denne “voksne” vinsmakingen og nå sitter jeg igjen med enda et nytt inntrykk, for herregud så gøy det var. Det var ikke like enkelt for meg å forstå alt hun dama sa om de forskjellige vinene i og med at hun snakket på engelsk, men bare det å få gå rundt og se, smake nye viner og være sammen var verdt det. Jeg har faktisk hele livet forbundet vin med voksne mennesker. Jeg har også tenkt at jeg en dag har lyst til å like det slik at jeg kan ha det i mitt fremtidige bryllup, og nå gjør jeg det. Ikke fordi jeg var på en vingård, men jeg har vendt meg til det. Er jeg den eneste som har forbundet vin med voksne? For akkurat nå føler jeg meg litt dum. Selv om jeg liker vin og var på en vingård føler jeg meg ikke mer voksen av den grunn.

Ellers må jeg bare fortelle dere om noe sykt som skjedde på vingården, hahah. Erik har en tendens til å gå bort til alle hundene han ser rundt omkring her i Portugal. Selvfølgelig – de aller fleste hundene er snille og søte, men man skal faktisk ikke ta forgitt at noen ikke er det. Det samme gjelder mennesker. På vingården møtte Erik en søt og stor hund som han begynte å kose med. Det virker som hunden syns det var skikkelig koselig, men etter at det hadde gått rundt fem minutter hoppet hunden mot Erik i et slags angrep, den begynte og skulle bite han og bjeffet som bare det. Stakkers Erik.. han som bare skulle være snill, men nesten ble “drept” hehe. Uff. Kan tro det må være dritt til tider å bli klappet av alle mulige mennesker. Tenk om noen hele tiden skulle ha klappet oss? Jeg hadde definitivt blitt lei, og det samme ble nok denne stakkers hunden. Erik har det i hvert fall bra og reagerte som en ninja i det hunden angrep.

Nå skal vi ut å spise buffet på en restaurant nede ved stranden, gleder meg! Etter det skal vi på beachparty og nyte resten av kvelden her nede. Tiden går fort og det har snart gått en uke allerede.

6 kommentarer

Siste innlegg