JEG ER FORELSKET

Annonse | Samarbeid med Lapoint Surfecamp og lenker fra Nelly

BIKNITOPP HER | BIKINITRUSE HER

________________

Herregud, se så fine bilder. Jeg er forelsket. Dette er noen av de fineste bildene jeg har av meg selv! I flere uker har jeg trent og spist sunt for å være fornøyd med min egen kropp – noe jeg har blitt. Jeg er så stolt over meg selv som er på vei mot de målene jeg vil når det kommer til kroppen min. Det er faktisk også en annen ting jeg er skikkelig stolt over for tiden, kan dere gjette hva? Jeg tørr og gå langt utenfor komfortsonen min når det kommer til havet. I flere år har jeg slitt med å bade i havet etter at jeg opplevde en dramatisk opplevelse i Chile da jeg var liten. Jeg er dritredd vann og angrer meg ihjel på at jeg ikke gjorde noe mer med vannskrekken min tidligere. Det er sinnsykt mye man kan gjøre for å blir kvitt traumer og angst. Jeg føler selv at jeg blir mer og mer komfortabel i havet. Det har nok noe å gjøre med at jeg tørr, jeg tørr å hoppe ut i det og gi litt faen. Jeg er bare så sinnsykt stolt over meg selv, jeg har ikke ord.

I dag under surfetreningen turte jeg å gå langt ut, veldig langt ut. Jeg har slitt med å stå alene midt i havet og det gjør jeg nå. Samtidig er jeg ikke redd for å dukke under med hode. Nå som jeg ikke er flink til å surfe er det naturlig at jeg faller en del ganger under vann, uten å ha kontroll. Man må la seg selv være fri i blant og ikke være så redd. HerreGUD jeg er stolt. Over til noe annet. I kveld skal vi være med på noe jeg aldri har gjort før, jeg kommer til å skrive mer om hva og dele bilder senere! Gleder meg.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg