JEG SER DEG

E N   O P P T A T T   J E N T E 

Selv om ting i livet mitt har blitt annerledes betyr ikke det at jeg ikke ser deg. Dette innlegget er til de personene jeg er glad i. Jeg vet at jobben min tar utrolig mye tid, det nesten all tiden min og jeg har kommet til et punkt der jeg sliter med å planlegge, fullføre og dermed skape tid til de som står meg nært. Jeg er rett og slett en opptatt jente. I hodet mitt er det fullstendig kaos og hver eneste kveld når jeg ligger trygt og godt i sengen min prøver hjernen på det aller hardeste og få sortert ut ting som ikke er viktig. Den prøver for harde livet å få et system som skal lage orden på livet mitt, men når systemet blir overfylt kollapser også hjernen. Jeg skulle ønske at jeg kunne ha kasta bort og sletta de tingene som ikke er viktig, men det går ikke, dessverre. Det eneste jeg kan gjøre er å gjøre noe med de tingene, fullføre og planlegge bedre. Akkurat nå sitter jeg på rommet i Portugal og skriver ting som faller meg inn. Det er mange personer der ute som vil ha en bit av meg og jeg trenger det samme. Det er skikkelig vanskelig å være tilstede for alle, men jeg prøver hardt og gir heller ikke opp.

Jeg ser dere og jeg ser dere alle andre også! Nå som jeg er i Portugal begynner ting å roe seg ned. Det er deilig å være på ferie og jeg føler at hjernen min begynner å roe seg ned.. 

4 kommentarer

Siste innlegg