BACK IN PARADISE

Annonse – Lenker fra Nelly

BIKINITOPP HER / BIKINITRUSE HER (Den finnes i flere farger).

WE ARE BACK IN PARADISE

Akkurat nå har jeg det perfekt, det føles nesten ut som vi er tilbake i Mexico. Jeg skrev litt i går om reisen vår ned hit som ikke gikk helt som planlagt og jeg krysset fingrene for at turen skulle bli bedre – DET ER DEN. I dag startet vi dagen med en ny surfe runde og gjett hvem som klarte å stå oppreist på brettet?! MEG. Finally, herregud så gøy!! Instruktøren vår ga meg to tommel opp og sa at det var perfekt (skryt). Sånn helt seriøst, jeg liker surfing bedre og bedre og når jeg først får det til er det skikkelig gøy. Det eneste som trekker litt ned er når vi må stå og vente på at alle får prøvd seg hver sin gang. Det er tungt å holde brettet borte i fra bølgene, samtidig er det litt kjedelig, man vil jo surfe hele tiden. Hvert fall jeg. Før vi surfet hadde vi en liten shoot nede ved stranden, gleder meg til å vise dere bildene, ellers tenkte jeg å vise dere hvor fint det er her. Rommet mitt er så koselig, bare se.

Dette er definitivt favorittmaten min her nede, J-BAY Bowl med peanøtt smak, perfekt etter min mening! Resten av dagen skal brukes i Lisboa. Det er en veldig stor by med masse shopping muligheter, samt fine restauranter. Gleder meg.
________________________________

Hva syns dere om rommet?

8 kommentarer

Siste innlegg