DETTE FIKK MEG PÅ GRÅTEN

video:para ponerla

Jeg er nødt til å dele denne videoen med dere. Pappa er utrolig flink til å tegne og holder nå på med et stort maleri som inneholder hvert familiemedlem. Nå som mamma er syk er det veldig lite som skal til for å få meg på gråten og det gjorde denne videoen her. For meg betyr dette bilde veldig mye og det er faktisk ekstra gøy at det er pappa som maler dette til oss. Mamma er hele bindeleddet i familien og har hele livet stått på for alle sammen, derfor er det helt fantastisk å se hvilket budskap dette bilde har. Dersom dere ser etter vil dere se at håret til både meg, mamma og pappa henger sammen, akkurat som vi holder sammen som en familie. Hele bilde er ikke ferdig enda, men jeg følte at jeg måtte dele dette med dere i og med at det betyr uendelig mye for meg. I går viste pappa meg denne videoen og både meg og mamma begynte å gråte. Det var nok en blanding av gledestårer og sorg som spilte inn og vi begge to kjente nok hvor sterkt og fint det bilde var. 🖤

24 kommentarer

Siste innlegg