EN UKE IGJEN TIL DET SKJER

Annonse | Samarbeid med Lapoint Surfecamp

Allerede neste uke sitter jeg på flyet ned til Portugal med Lapoint surfecamp! Jeg gleder meg skikkelig mye og ser frem til flere ting. Jeg har brukt mye tid på å planlegge morsomme YouTubevideoer til dere som jeg skal spille inn der nede. Hele reisen blir nok en fantastisk opplevelse, tenk at jeg skal lære å surfe, bo i Ericeira i Portugal og nyte livet sammen med Erik, Julie og Oskar. Det er også utrolig deilig å reise bort fra Norge nå som det begynner å bli kaldt her, selv syns jeg sommeren er den beste årstiden! Herregud som jeg gleder meg. Jeg har hørt at de som jobber med surfekursene der er skikkelig flinke og det gjør en usikker jente som meg litt tryggere i sjøen. Jeg har jo som sakt skikkelig vannskrekk og har faktisk vært veldig redd for det, tenk om jeg ikke klarer å være ute på havet? Jeg er redd for at jeg ikke kommer til å klare å gjennomføre surfingen på grunn av det, men forhåpentligvis klarer jeg det. Dere kommer til å holdes oppdatert gjennom videoer, haha.

D E T T E   G L E D E R   J E G   M E G   T I L
 

🏄🏽‍♀️ Lære å surfe, forhåpentligvis bra

🏄🏽‍♀️ Møte nye mennesker

🏄🏽‍♀️ Tilbringe en uke i lag med mennesker jeg er glad i

🏄🏽‍♀️ Oppleve et nytt land – Portugal

🏄🏽‍♀️ Bade og sole meg mye

🏄🏽‍♀️ Oppleve Lisboa by

🏄🏽‍♀️ Utfordre vannskrekken min og redselen for hai.. hehe

🏄🏽‍♀️ Blogge og vlogge mye

🏄🏽‍♀️ Ta mange bilder

🏄🏽‍♀️ Prøve yoga og forhåpentligvis bli litt mykere, det trengs!
 

Se så fint det er! Gleder meg.

Husk at du kan vinne en reise til Portugal med Lapoint. Sjekk Instagramkontoen min: Ingridaguiluz og bli med!

13 kommentarer

Siste innlegg