HVA SKJEDDE MED FLYTTEPLANENE?

I flere måneder har jeg sakt at jeg ønsker å flytte bort. Det er ikke det at jeg ikke trives på hjemplassen min fordi det gjør jeg, men jeg har lyst til å kjenne på det å bo alene, møte nye mennesker og utfordre meg selv mer, med det mener jeg å faktisk klare å bo alene – gjøre ting på egenhånd. Jeg tror at det handler litt om å sette livet i perspektiv og faktisk klare å stå på egne ben. For et måneder siden skulle i utgangspunktet Erik og jeg flytte sammen til Oslo, men i og med at han reiste på farmen innspilling og vi ikke er sammen lenger ble det lite aktuelt. Jeg vil fortsatt flytte, bare for en liten periode og se om jeg faktisk trives, selv om det rart og vanskelig.

Akkurat nå passer det ikke at jeg bor i Oslo og hele flytteplanen er satt på vent en stund til. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg titter i blant innom finn og andre sider for å se hva som er ute på markedet. Så gira er jeg faktisk, selv om jeg ikke vil flytte bort fra venner og familie her hjemme. Det er det som holder meg igjen nå, men plutselig bestemmer jeg meg for å ta et steg videre og dra. Det hadde vært utrolig hyggelig å bodd sammen med noen i Oslo, det å være alene er ikke min greie.. Jeg håper at jeg snart klarer å gjøre opp en mening med meg selv og finne ut hva jeg vil og eventuelt hvem jeg skal bo med, det hadde i hvert fall vært utrolig gøy! Vet du om noen bra leiligheter er det bare til å ta kontakt, hjelp søkes.

7 kommentarer

Siste innlegg