ENDA EN NY HÅRFARGE

Annonse | Nikita Hair m44 – Stine Vaaland

 

FØR (beklager dårlig kvalitet)

ETTER

____________________

Jeg er gal. Nå har jeg farget håret mitt igjen, jeg som skulle vente en stund til neste gang. Av en eller annen grunn blir jeg skikkelig fort lei av de nye hårfargene jeg prøver. Selvfølgelig ender jeg alltid opp med den samme mørkebrune fargen jeg har hatt i alle år. Det handler nok mye om hva jeg egentlig føler meg mest komfortabel med og det er uten tvil den hårfargen jeg endte opp med i dag. Stine fra Nikita hair som alltid fikser håret mitt må jo tro jeg er gal, kanskje jeg er det? Det er jo begrenset hvor mye et hår tåler av å farges for ofte, mitt henger enda fast til hode, men jeg merker at etter blekningen har det blitt utrolig slitt. Nå er det nok og jeg er nødt til å skjerpe meg, med mindre jeg har lyst til å måtte klippe av halve håret eller miste det! Hjelp. Det jeg skal gjøre nå er å ta en pause fra fargingen og heller behandle det slik jeg gjorde før da det vokse og ble skikkelig friskt og fint. Jeg kommer nok også til å klippe en del av det som er slitt, når jeg har mannet meg opp skikkelig først da!! Dersom dere har lyst til å vite hvordan jeg behandler håret mitt, og hvilke produkter jeg bruker kan dere legge igjen en kommentar under, kanskje jeg skal skrive ett innlegg om det etter hvert.

Hvilken hårfarge syns dere jeg passer best?

30 kommentarer

Siste innlegg