MIN ALLER FØRSTE GANG

FØRSTE KYSS
Det er helt krise, men jeg husker faktisk ikke mitt aller første ordentlige kyss, ganske trist. Jeg føler veldig mange har en søt liten love story på hvordan deres første kyss var. Det eneste jeg kommer på er de kyssene på barne-, ungdomsskolen, og da var jeg faktisk sammen med en ny gutt hver uke om jeg ikke tar feil. Jeg var en skikkelig player, hjelp. 

FØRSTE GANG JEG FIKK MENSEN
Første gang jeg fikk menstruasjonen var i 6.klasse husker jeg. Jeg var på skolen og alt var som normalt, jeg hadde ingen smerter og jeg følte heller ikke at jeg kjente noen tegn på at “nå får jeg mensen”. Da jeg kom hjem og skulle på do merket jeg at det var blod. Det var liksom ikke en større greie en det, foruten om at mamma måtte forklare meg hva jeg skulle gjøre! Jeg skrek til henne og sa at det var noe som ikke stemte her. Redd var jeg, helt til mamma sa at det var normalt.

FØRSTE GANG JEG VAR FULL
Jeg er sjeldent full og den eneste gangen jeg har vært skikkelig full hvor jeg ikke har klart å stå oppreist var inne på Paradise Hotel. Jeg tror den første gangen jeg var full var på en hjemmefest hos en som bor i nærheten av der jeg bor. Vi var en vennegjeng samlet og selvfølgelig var det et par kjekke gutter der som gjorde at jeg kanskje drakk litt mer en jeg burde, men gøy var det. Om jeg ikke tar helt feil så var dette da jeg gikk i 9.klasse eller noe.
 

FØRSTE KJÆRESTE
Min aller første ordentlige kjæreste fikk jeg da jeg var 13/14 år og vi var sammen i rundt 2 år. Han er fra Klepp og vi møttes gjennom Facebook faktisk, hehe. Jeg husker veldig godt den ene dagen da han sendte meg en melding på Messenger, og herregud så glad og stressa jeg ble! Jeg visste hvem han var og jeg angrer ikke et sekund på at han var min første kjæreste!
 

FØRSTE GANG JEG PRØVDE SNUS/RØYK
Første gang jeg prøvde snus for aller første gang var sammen med den første kjæresten min! Vi var på vei til hytta vår som ligge på Nesvik i Skiftun. Så “smart” og nysgjerrig som jeg var valgte å prøve en snus på ferja av alle ting. For å komme til hytta vår må vi ta to ferjer, uff. For det første blir de aller fleste utrolig dårlig når de prøver snus for første gang og det ble jeg – kvalm og svimmel. For det andre merker man som regel bølgene når man er på en ferje og de to kombinasjonene gjorde ikke susen. I utgangspunktet burde det ha vært positivt og det var det, fordi jeg hadde absolutt ikke lyst på snus mer etter den opplevelsen der, men jeg fortsatte og prøve da jeg var på fest og begynte da jeg var russ. Dette er faktisk noe jeg angrer på. Hver gang jeg tok i en snus på fest sa jeg til meg selv og til alle andre at: “jeg snuser ikke fast, kun på fest. Jeg har kontroll” Det hadde jeg ikke og nå sitter jeg her den dag i dag med snusboksen ved siden av meg. Røyk derimot er noe jeg har prøvd få ganger. Første gang var da jeg var på en fest med klassen på videregående.. Det er ikke noe for meg.
 

FØRSTE GANG JEG FIKK KJÆLEDYR
Jeg er utrolig redd dyr, seriøst alle dyr. De som kjenner meg vet at jeg ikke er særlig opptatt av dyr og dette er fordi jeg er redd. Nå som alle venninnene mine har hunder har jeg blitt veldig glad i det, heldigvis, de er så søte. Nå skal jeg ikke skryte, men til å være så redd dyr har jeg faktisk hatt et kjæledyr som var et hamster. Det her Rufus fordi hamsteren i Kim Possible het det, haha. Det triste var at jeg solgte Rufus fordi jeg var redd, jeg var så redd han at jeg ikke turte å holde han, stakkars.
 

FØRSTE GANG JEG PRØVDE STRINGTRUSER
Da jeg gikk på barneskolen hadde alle de eldre jentene stringtruser, og tro meg – vi så stringtrusene over buksekanten. Det var tydeligvis en trend her på Klepp i den tiden og jeg syns det var så kult. De gikk med joggebuksene langt nede slik at man så stringtrusene dersom de satt på stolene eller sykla til/fra skolen. Jeg gikk vel i 5.klasse da jeg prøvde det for første gang. Denne trusa fikk jeg av en venninne på den tiden og gjett om jeg var fornøyd? Ja.

12 kommentarer

Siste innlegg