KLE DEG SOM MEG

Annonse  Lenker fra Nelly

Nå finnes det enda et salg på Nelly sine nettsider hvor du kan få hele 20% rabatt på alt av Nelly Trend. Alt dere trenger å gjøre er å skrive inn koden: TRENDY i kassen. Jeg elsker Nelly og det vet dere helt sikkert fra før av da de aller fleste klærne mine er fra Nelly. Jeg tenkte kanskje at det kunne være gøy for dere å se hva jeg går med. De klærne jeg har tatt bilde av under er på 20% rabatt de også og dere kan kle dere likt som meg! Gøy.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN PÅ SALGET PÅ ALLE NELLY TREND VARER

_______________________________

D R E S S   L I K E   M E

Dette er seriøst verdens beste kose sett om jeg kan kalle det for det. Det er også sinnsykt fint, elsker det! Husk at dette settet er stor i størrelsen og det kan være lurt å ta en størrelse under det du vanligvis pleier.

Dere finner dette settet her.

Hvor greit er det ikke å ha en topp som passer til nesten alt? Jeg bruker denne veldig ofte.

Dere finner toppen her.

Elsker dyreprint, se så fint! Denne kjolen er sinnsykt tøyelig og behagelig å gå med!

Dere finner kjolen her.

___________________________

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg