FERIE MED EKSKJÆRESTEN MIN

E R   D E T T E   N O R M A L T ?

Okei folkens, nå føler jeg at det er på tide å snakke litt om Erik og hva som egentlig foregår mellom oss to. Som dere sikkert allerede vet fra før av så skal vi reise på ferie sammen om under to uker til Portugal, noe som egentlig virker veldig rart og forvirrende for flere som ikke kjenner oss fra før av. Vi var sammen i et par måneder og valgte å gjøre det slutt, også skal vi reise på ferie sammen, er det normalt? Ja, jeg skjønner at dette er forvirrende og jeg visste ikke helt selv hva dette betydde for min egen del. Flere tanker har gått gjennom hode mitt og jeg har stilt meg selv hundre spørsmål rundt denne ferien som: Hvorfor reiser vi egentlig sammen? Hva skjer om vi ikke koser oss og har det bra? Kommer vi til å krangle? Er det noe mellom oss igjen? Og mye mer. Som jeg har skreve tidligere så er det en del som har vært fast bestemt på at vi enda er sammen og at dette kun er et pr-stunt, noe det ikke er. Jeg har følt at det har vært vanskelig til tider å kun være venn med Erik med tanke på at det nesten ikke er akseptert at man er venn med eksen sin. Dette er utrolig individuelt og det er ikke alle som klarer å være venner etter at det har blitt slutt. Tro meg, det er forståelig det også. Jeg tenkte jeg kunne svare på en del spørsmål jeg har fått angående denne ferien Erik og jeg skal reise på sammen, slik at dere henger litt mer med og ikke misforstår noen ting.

HVORFOR REISER DERE SAMMEN NÅR DERE IKKE ER KJÆRESTER LENGER?

Vi har valgt å reise sammen fordi vi begge to har lyst på en ferie. Denne turen ble planlagt en liten stund før det ble offentlig slutt og vi tenkte derfor i ettertid at det kom til å bli gøy selv om vi bare er venner. Erik og jeg har akseptert hverandre og det at vi kun er venner nå, dette gjør at vi kan ha det bra sammen og slippe å tenke så mye på ting som har skjedd før, men heller se fremover.

KOMMER DERE TIL Å HA DET GØY SAMMEN ELLER KRANGLE HELE TIDEN?

Jeg vet ikke helt, dette har jeg også tenkt mye over. Det er jo ingen som ønsker å dra på en ferie hvor man krangler og ikke har det gøy? Det vil i hvert fall ikke jeg, derfor har jeg troen og håpet oppe for at dette kommer til å bli en veldig hyggelig og fin ferie. Diskusjoner og krangling er ikke noe jeg har lyst til å bruke tiden min på der nede så forhåpentligvis koser vi oss alle sammen!

ER DET NOE MELLOM DERE TO IGJEN?

Nei, ikke noe mer enn venner og det er det som er det beste for oss begge akkurat nå.

BLIR DU LEI DEG OM ERIK FLØRTER MED NOEN ANDRE I PORTUGAL?

Jeg vet ikke, jeg har ikke sett at han har gjort det foran meg tidligere! Jeg vil nok kjenne litt på det, men jeg vet faktisk ikke hvordan jeg reagerer før det eventuelt skjer. Hvem vet?

Ellers vil jeg bare si det at jeg gleder meg skikkelig mye og ser frem til å reise til et nytt land om kort tid. Jeg tror også at det er bra dersom man klarer å være venn med ekskjæresten etter at det er slutt. Man har fine minner og se tilbake til, samtidig som man ikke trenger å miste hverandre ut av livene til hverandre etter å ha hatt det så fint sammen. Dersom dere har lyst til å følge reisen vår kan dere abonnere på YouTube-kanalen min herVi kommer til å filme mye så følg med! Dersom dere også har lyst til å se kjappere oppdateringer av ferien vår kan dere adde meg på Snapchat her.

8 kommentarer
    1. Stemmer det at du har silikon i brystene? Kunne du fortalt litt om det?😅 du skriver så fine og åpne og ærlige innlegg på bloggen din, det setter jeg sånn pris på, for det er så mange bloggere som får livet til å se ut som noe det ikke er. Du er flink❤️

    2. Anonym: Ja, det stemmer. Jeg vet ikke helt, jeg vurderer det, men føler ikke at det noe jeg har lyst til å snakke om fordi det var noe jeg gjorde for min egen del. Dersom du ønsker å vite mer kan du skrive til meg på DM på Instagram så kan jeg forklare ting der <3 Tusen takk forresten, dette setter jeg så utrolig stor pris på! Nå ble jeg glad <3

    3. Prøver du å gå ned i vekt, (på en sunn måte ofc) siden du spiser så Sundt og trener på senter? 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg