BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #2

Vet ikke helt om jeg skal smile eller le her..

Lurer på hva jeg holdt på med her! Dette er på finalefesten til Paradise Hotel.

Lurer på hva jeg prøver å demonstrere her.

Viktig å få tid til å blunke;)

Når solbrillene henger fast i håret!

Sexy bikinibilde.

Blunke, blunke og blunke.

___________________________________

Kleint, jeg hater å publisere slike bilder av meg selv.. Jeg tror de aller fleste trives best med å legge ut bilder man selv er fornøyd med, hehe. Samtidig så syns jeg faktisk at det er litt morsomt å dele disse bildene med dere, dette viser i hvert fall at selv bloggere og influncere tar flere bilder for å bli fornøyd, og selvfølgelig ender vi opp med å publisere de bildene som er finest. Det er det jeg har skreve før på bloggen – ingen er perfekt. Jeg håper at dere likte innlegget 💕

2 kommentarer
    1. Dæven steike så nydelig og deilig du er 😲😲😲😍😍😍💖💖💖😘😘😘 kjempe fine bilder søta 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg