MINE PLANER DENNE UKEN

Denne uken er det ikke stort mye som skal skje, noe som er utrolig deilig! Jeg har derfor tenkt å bruke denne uken på å fikse en del småting som jeg ellers pleier å legge til side dersom det er travelt. Jeg må bare nevne det at jeg begynner å få skikkelig reisefeber! Nå er det under to uker til jeg reiser på ferie med Erik, Julie og Oskar til Portugal og herregud som jeg gleder meg, sol, bading og surfing, for å ikke glemme nye minner og opplevelser i et nytt land, hvor gøy er ikke det? Jeg gleder meg i hvert fall utrolig mye og har derfor tenkt å få på plass en del småting før jeg reiser slik at det ikke henger over skuldrene mine på ferie.

M I N E   P L A N E R   D E N N E   U K E N

__________________
 

✓ Begynne å pakke til Portugal. Tiden går så utrolig kjapt, nå er det under to uker til jeg og Erik reiser på vår første ferie sammen dersom man ser bort i fra Mexico.

✓ Trene hver dag! Denne uken har jeg lyst til å trene hver eneste dag. Motivasjonen min er på topp og da ser jeg ikke en annen mulighet enn å utnytte den mest, det er også skikkelig motiverende at jeg snart reiser og kan gå rundt i bikini og føle meg vel.

✓ Spille inn et par YouTube videoer til dere. Det er faktisk utrolig gøy og jeg gleder meg til å sette i gang, husk at dersom dere har noen tips til hva dere vil se så kan dere legge igjen en kommentar.

✓ Blogge, blogge og blogge. Jeg har lyst til å blogge mye og vise dere hva jeg gjør i hverdagen også, det er ikke noe jeg er flink til å blogge om!

✓ Svare på mailer og få på plass en del ting jeg ikke er helt ferdig med.

✓ Jeg skal fikse designet på bloggen og få meg en ny header! Etter at jeg byttet over til blogg.no har jeg ikke fått tid til å fikse på designet og ta bilder til en ny header. For meg er det viktig at bloggen er fin og oversiktlig. 
 

6 kommentarer

Siste innlegg