SMINKEN JEG BRUKER

Annonse | Lenker fra Nelly

M I N   D A G L I G E   S M I N K E

Okei dere, nå er det på tide å vise dere sminkeproduktene jeg bruker til vanlig og ikke minst til de dagene jeg har lyst til å sminke meg litt ekstra. Sminke er noe jeg er skikkelig dårlig på, men jeg prøver stadig å lære. Det er flere som har spurt meg om jeg kan lage sminkevideo og det kan jeg selvfølgelig gjøre! Den er forresten på vei og kommer ut nokså snart! Helt siden jeg var rundt ti år har jeg utforsket sminke. Jeg holder meg til de produktene jeg liker best enda og jeg har sjeldent prøvd noe nytt, men i det siste har jeg innsett at det faktisk er gøy å prøve å lære meg nye ting også. Man kan gjøre utrolig mye med sminke. Det er veldig mange som tror at jeg har en ren og pen hud og det har jeg endelig fått. Kviser er ikke noe jeg hatt mye av opp i gjennom tiden, men etter at jeg kom hjem fra Mexico i år har huden mitt blitt veldig uren. Det har nok mye å si med varmen og alt stresset etter det. Nå som ting har falt på plass har også huden roet seg ned og det føles faktisk veldig deilig. Jeg bruker også hudprodukter hver morgen og kveld å det har hjulpet meg ufattelig mye! Inne på Paradise Hotel gikk jeg som regel aldri med sminke, det var kun på fest. Jeg hadde vippeextensions og det gjorde at flere av seerne trodde jeg hadde sminke på hele tiden, noe jeg ikke hadde. Erik trodde faktisk også at jeg hadde det, helt til han innså at jeg ikke hadde det, foruten om vippene da. 👄

Jeg legger til bilder under her slik at dere kan se produktene jeg bruker, og husk at dette er sminke jeg har kjøpt selv som ikke er reklame, men det er gøy å vise det frem til dere uansett! Jeg linker til ett par av produktene slik at dere kan finne dem litt enklere dersom dere har lyst på det samme.

Se så søte toalettmapper fra Lulu`s, rosa og greier! Jeg klarer selvfølgelig å gjøre mappene skitne ved å søle sminke over alt, typisk meg..

Dette her er sminkekostene jeg bruker som er fra Morphe. De er så fine og gode!

L E P P E R

1. Lipliner fra KIKO Milano i fargen 535.

2. Lipliner fra KIKO Milano i fargen 508.

3. Leppestift fra MAC i fargen Lustre A35.

4. Matte leppestift fra KIKO Milano i fargen Velvet Passion 329.

5. Matte leppestift fra KIKO Milano i fargen Velvet passion 315.

Ø Y N E R   O G   B R Y N

1. Eyeshadow primer potion fra Urban Decay. Denne gjør at øyenskyggen holder seg like fin i flere timer!

2. Mascara fra Bare Minerals.

3. Øyenskyggepallett fra Morphe i fargen 350. Tro meg – denne palletten passer til alt!

4. Dipbrow pomade fra Anstasia Beverly Hills i fargen chocolate! Elsker den. Du finner det her!

5. Eyeliner fra Maybelline New York. Du finner den her!

6. Eyeliner fra Misslyn. Finnes på Beauty Bay sin nettside.

H U D S M I N K E

1. Glow Kit Highlighter fra Anastasia Beverly Hills. 

2. Setting Spray fra Urban Decay (grå). Denne matter ned huden min, det hjelper virkelig mot fet hud, noe jeg har.

3. Dråpe highlighter fra NYX i fargen gleam. Jeg bruker denne som en base før jeg tar på foundation. Du finner den her!

4. Setting powder fra Laura Mercier i translucent. Elsker det og det matter så fint ned!

5. Matte pudder 15 fra Bare Minerals i fargen neutral dark. Du finner den her!

6. CC Cream fra Mary Kay i fargen 15.

7. Foundation fra Clarins i fargen chestnut 113. Du finner den her! Fargen jeg bruker er utsolgt.

8. Fit me foundation fra Maybelline New York i fargen caramel 350. Du finner den her!

9. Concealer fra The balm i fargen light/medium.

10. Matte foundation fra Too Faced i fargen sand.

11. Foundation stick fra Bobbi Brown i fargen Golden 6.

12. Powder blush fra MAC i fargen burnt pepper.

___________

Jeg håper dette innlegget falt i smak og at dere forstår hvilken farge det er på de ulike produktene og hva det er.. som sakt er jeg skikkelig dårlig på dette her så det kan godt hende jeg har gjort feil, jaja. Så lenge dere forstår hva som er der så er alt good to go! 👄

8 kommentarer

Siste innlegg