INNKJØP TIL PORTUGAL

Annonse | Lenker fra Nelly

Hei dere! Akkurat nå har jeg kjøpt meg en del nye klær og diverse til Portugal turen som er rett rundt hjørnet. I og med at flere ønsker å se hva jeg skal pakke med meg, tenkte jeg å starte med å vise dere dagens innkjøp fra Nelly. Jeg har også tenkt litt på å lage en pakke-video til dere på YouTube kanalen min, er dette noe dere ønsker? Vel, jeg elsker innkjøpet mitt i dag og jeg har faktisk også kjøpt meg noen ting jeg egentlig ikke liker å investere i, koffert og bag. Dette er noe jeg må ha i og med at min gamle bag har gått i stykker. Jeg syns det er så fint og gleder meg til å vise dere hva jeg har kjøpt!! 💕

______

Klikk her for å komme direkte inn på Nelly sin hjemmeside

     

BIKINITRUSE HER | BIKINITOPP HER

     

BIKINITRUSE HER | BIKINITOPP HER

     

DAY LINGER WEEKEND BAG HER | DAY LINGER AIR KOFFERT HER

     

BIKINITRUSE HER | LEO BELTE HER

______

Husk at selv om det er høst og nærmer seg vinterstid er det alltid en ferie eller to som dukker opp! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg