GJENSYNSGLEDE

Det jeg liker aller best med å reise til Oslo er at jeg får bruke mye tid på de menneskene jeg bryr meg om og som jeg har savnet skikkelig mye den siste tiden. I går hadde jeg og Ina en date på Pincho Nation som ligger rett ved Oslo S. Det er seriøst en av de kuleste restaurantene jeg har vært på her i Oslo! Gjennom en app kan man bestille den maten man ønsker i små porsjoner og man slipper å gå til kassen for å betale, det skjer også gjennom appen. Jeg er ikke lat altså, men jeg digger konseptet, derfor vil jeg anbefale dere og dra dit! Maten er skikkelig god vi hadde det så koselig! Ina er en jente jeg er veldig glad i og vi fikk uheldigvis ikke muligheten til å bli så godt kjent inne på Paradise Hotel. Hun er veldig lik meg og vi har det så morsomt sammen!

Jeg er ikke så flink til å gi dere tips om ting, men på akkurat denne restauranten her er det nødvendig for min del! Jeg håper at dere får en ellers fin helg. Jeg skal nok bruke resten av helgen på å kose meg med de jeg er glad i og jobbe mye med bloggen og svare på mailer!

Herregud så stilig! Se hvordan de danderer maten!

Ser dere hvor sjokkert jeg er over opplegget! hehe.


Blogglisten
hits

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg