MITT NYE HÅR + RABATTKODE

 

Annonse

Okei, jeg ler av meg selv. Jeg er skikkelig spontan og altfor nysgjerrig etter forandringer, noe som ikke alltid er like bra. For et par uker siden valgte jeg å farge det mørkebrune håret mitt til en blond farge i lengdene, tro meg – det var skikkelig fint og jeg var superfornøyd. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg gjør det jeg gjør, men et par uker med blondt hår var nok for min del! Jeg skal ærlig innrømme at jeg ble skikkelig lei av det og savnet da selvfølgelig mitt brune hår igjen, som vanlig. Hele livet har jeg syns at blondt hår er så fint og jeg har også vært klar over at med mitt brune hår er det vanskelig og gå over til blondt da det blir slitt og ødelagt. Mitt hår tålte heldigvis blekingen, men da jeg skulle til frisøren igjen idag for å farge det brunt var jeg redd det ikke ville tåle dette. Det gjorde det og jeg er brunette igjen! Deilig.

Jeg har også fått en rabattkode til alle leserne mine hos Stine Vaaland på Nikita Hair M44. Bruk rabattkoden: Ingrid20 og få 20% rabatt på behandlinger ut September!

Hun er så flink og det er en grunn til at jeg velger å dra til henne hver gang jeg ønsker og gjøre noe med håret mitt. Hun er faktisk den eneste frisøren som har fått håret mitt nøyaktig slik jeg ønsker og det er det jeg syns er aller viktigst med en frisør. Jeg føler veldig ofte at frisører klipper mer enn det kundene ønsker, farger aldri håret slik man vil, og at det er utrolig vanskelig og bli fornøyd nok til at man skryter til frisøren! Jeg vil med hånden på hjerte si at Stine får til alt dette og mer en det, derfor fortjener hun skryt her på bloggen.

Her kan dere se hvordan håret mitt så ut før.

Resultatet, så fint.


Blogglisten
hits

7 kommentarer

Siste innlegg