DETTE FÅR MEG SKIKKELIG IRRITERT

 

Annonse / lenker fra Nelly

LIGNENDE SKJØRT HER / LIGNENDE FANNY PACK HER / TOPP BIKBOK

Når enkelte mennesker tar meg på rumpa
Etter at jeg kom hjem fra Mexico og Paradise Hotel gikk på tv-skjermen opplevde jeg flere ganger at gutter tok meg på rumpa på byen. Hva er greia med det? Jeg har aldri opplevd noe lignende før. Jeg prøver og kose meg når jeg er på byen, men det er veldig vanskelig og ubehagelig når man kjenner at flere hender grabber til deg bakfra som om du er slags dukke uten følelser og personlighet. Den ene gangen gikk det faktisk så langt at både jeg og Erik ble skikkelig rasende og dro hjem fra byen. Det er ikke noe hyggelig i det hele tatt og jeg hadde så lyst til å bare dytte disse personene så langt unna meg som mulig, men det gjorde jeg ikke. Heldigvis. Jeg forstår ikke hva som er så gøy med å ta tak i andres rumper helt uten videre? Er det en måte og få oppmerksomhet på? Vel, for min del er det ikke tiltrekkende eller hyggelig og jeg anbefaler at de som holder på slik stopper.

Når mennesker avbryter meg midt i en viktig samtale/diskusjon
Jeg har også opplevd flere ganger at noen mennesker bevisst har skikkelig lyst til å være irriterende. Ikke misforstå meg, det er veldig hyggelig når folk kommer bort til meg og vil snakke. Det er bare utrolig slitsomt når jeg er midt i en samtale med andre og jeg avbrytes flere ganger. På palmesus f.eks hadde Erik og jeg en viktig samtale. Midt i denne samtalen kommer det flere bort som ønsker og snakke, da jeg ber disse om å vente litt blir det ikke respektert. Det som derimot skjer er at de henger seg rundt nakken på oss, prøver og ta bilde, og snakke, selv om vi ber dem om å vente. Vi er mennesker vi også og det er faktisk ikke så vanskelig og vente et lite øyeblikk og la to personer få snakke ferdig etter at vi ber dere om å vente.

Dobbeltmoralske mennesker
Dette er kanskje noe av det som har irritert meg mest etter at jeg kom hjem. Folk sier en ting og gjør noe helt annet. Jeg er kanskje en av de personene til tider selv, men hvorfor ha denne holdningen hele tiden? Det er ikke vits og beskylde andre mennesker for ting som du selv gjør, vær så snill. Det merkes godt og er skikkelig kleint og se på.

Når folk tror at de vet alt om meg
Jeg deler utrolig mye på sosiale medier om meg og mitt liv, og da er det en selvfølge at folk vet en del ting om meg, men husk at jeg ikke deler alt.

De som ikke bruker blinklys
Hahaha, jeg vet at det garantert er flere der ute som blir skikkelig irritert når andre ikke bruker blinklys på bilen. Det koster oss ett ekstra sekund og en liten bevegelse med armen. Tenk at det lille sekundet og den lille bevegelsen gjør vanvittig mange mennesker mindre irritert i hverdagen!

Når jeg har lyst til å se på en serie og andre snakker
Det hender ofte at jeg gleder meg til å se en serie eller en ny episode av en serie også sitter det flere andre rundt som snakker i ett sett, selv etter at jeg har bedt de om å være rolige.. 


Blogglisten
hits

2 kommentarer
    1. Idiotiske gutter som tar deg paa rumpa kanskje de tror du er lett paa traaden, men vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde sett det. Uansett hvilken jenter eller person som jeg hadde sett faatt oppleve dette hadde jeg hjulpet. Lykke til videre med Mammaen din ogsaa vet hvordan det er med kreft. Er like gammel som deg og eg hadde kreft ifjor var et helvete aa faa beskjed om, men kom meg igjennom det. E fra sandnes forresten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg