SILIKON I RUMPA?


Hei dere! For et par dager siden skrev jeg på Instagram at dere skulle sende meg de ryktene dere har hørt om meg, og gjett om jeg fikk mye respons? Jepp. Det er utrolig morsomt å lese alle ryktene som kommer inn om meg, dere skal få lese en del av ryktene her. Ellers kan jeg allerede si at en del av ryktene er sanne og veldig mange er usanne. Dersom dere har lyst til å være med og skrive inn slike rykter og spørsmål er det bare til å følge meg på Instagram her.

Rykte nr. 1
At Erik slo opp med deg fordi du var utro.
Nei, jeg har ikke vært utro og vi ble begge enige om at det ikke funket mer som kjærester.

Rykte nr. 2
At du brukte Erik inne på Paradise Hotel og ble sammen med han for å være snill.
Dette stemmer heller ikke. Jeg har aldri brukt Erik noen gang. Jeg holdt tilbake på følelsene mine for han inne på hotellet fordi jeg var redd for at han skulle bruke følelsene mine i hans spill. Da vi kom hjem ble vi enda bedre kjent og hadde lyst til å være kjærester. Jeg ble ikke sammen med han for å være snill.

Rykte nr. 3
At du har forandret deg mye siden Paradise Hotel.
Ja, dette stemmer. Jeg vet at jeg har forandret meg en del både positivt og negativt. Etter at man har deltatt i et realityprogram er det flere som en mening om deg og tror at de vet alt. Det er utrolig tøft og man er nødt for å takle det presset og de meningene. Ellers vet jeg at jeg har blitt en bedre person. Jeg vet hva som er viktig for meg og jeg har også lært å ta egne valg og stå for det jeg mener. Det som kanskje er tøffest etter Paradise Hotel er at jeg ikke klarer å tilfredstille alle vennene mine og familie.

Rykte nr. 4
At du er gravid.
Nei, jeg er ikke gravid. Hva for deg til å tro det, heheh? 

Rykte nr. 5
At du snuser.
Ja, det trodde jeg de aller fleste visste etter å ha sett episoden hvor jeg sjekket inn i uke 2. Alle jentene syns jeg var så ekkel og stygg fordi jeg snuste, morsomt.

Rykte nr. 6
At du og Martine Lunde er uvenner.
Hææ? hvor kommer dette fra? vi er ikke uvenner. Jeg kjenner såvidt Martine og etter de få gangene vi har snakka sammen virker hun som en skikkelig hyggelig og ordentlig jente!

Rykte nr. 7
At du og Joakim fra årets sesong hadde hatt sex dersom det ikke var for Erik.
Nei, jeg og Joakim er bare venner og ikke noe mer. Hadde vi hatt lyst til å ha sex hadde det skjedd i de ukene vi var partnere der inne og i hvert fall ikke på grunn av Erik.

Rykte nr. 8
At du og Erik egentlig er sammen enda.
Nei og nei og nei. Vi er ikke sammen!!!

Rykte nr. 9
At du har funnet deg en ny.
Nei, det stemmer heller ikke. Jeg trives godt alene for øyeblikket og det siste jeg ønsker akkurat nå er å forhaste meg inn i et nytt forhold.

Rykte nr. 10
At du prøver å være som alle andre.
Da lurer jeg på hvem alle andre er. Jeg er meg selv og det kommer jeg alltid til å være!

Rykte nr. 11
At Erik flytter inn til deg.
Erik bor i Oslo og jeg bor hjemme, han skal ikke flytte inn til meg.

Rykte nr. 12
At du har tatt silikon i rumpa.
Morsomt, nei jeg har ikke gjort noen ting med rumpen min. Ingen operasjoner eller noe! Det kommer heller aldri til å skje.


Blogglisten
hits

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg