NY REISE BESTILT

Hei dere! Endelig skal jeg ut å reise igjen. Jeg har nevnt et par ganger tidligere at jeg har så lyst til å reise, og at jeg kjeder meg veldig mye her hjemme. Denne gang skal jeg reise sammen med mamma og tanten min på en liten jentetur! Jeg elsker virkelig jenteturer og det er noe jeg prøver å få til minst en gang i året, enten med mamma eller venninner. Nå som mamma går gjennom en del cellegiftbehandlinger kjenner jeg at det skal bli skikkelig gøy og ikke minst minnerikt å få reise sammen med henne, samtidig er det fint og se at hun har det bra og faktisk inviterte meg med på denne turen! Dere lurer nok på hvor vi skal?

Vi skal til London!

Jeg elsker London og har vært der en gang før og nå skal jeg endelig tilbake igjen! Jeg regner med at det kommer til å bli en del shopping, derfor skal jeg spare mye penger og handle meg de tingene jeg har på ønskelisten. Heldigvis skal tante være med og hun har vært der flere ganger og er skikkelig godt kjent i London, noe som er en stor fordel med tanke på at meg og mamma ikke vet hvor noen ting er. Vi reiser ikke før i oktober forresten!
 

Gjerne legg igjen en kommentar i kommentarfeltet dersom du har noen tips til hvor jeg burde gå – handle, spise også videre og hva jeg burde gjøre – aktiviteter!


Blogglisten
hits

14 kommentarer
    1. Så koselig med jentetur????Kos deg i London i Oktober????????Forresten, Hvordan går det med deg om dagen?❤️

    2. Hvis dere er glad i en skikkelig god biff, så anbefales Gauchos på det varmeste. Lurt å bestille bord, da det ofte er fullt 🙂

    3. Hei, så gøy da, men kan din mor reise og sitte på fly når hun tar cellegift?
      har hun ikke dårlig
      immunforsvar… ble bare overrasket at hun kan reise, siden kjenner noen andre som ikke kan reise vekk fra Norge. eller kan ta fly, båt eller buss pga immunforsvaret er så dårlig..

      Men ja ta med deg alle di gode stundene med di mor, det er gull verdet 😉

    4. Wow så bra at hun er ferdig med cellegift til da 🙂 noe å se frem til 🙂 God tur og nyt turen sammen , det er tøffe tider med kreft, vet åssen du har det, har noen rundt meg som også har kreft. Syns dere har klart det veldig fint i sammen ❤️ dere er sterke og du er ei tøff jente!

      Du har såååå fint hår❤️❤️ Liker bloggen din! Stå på!

    5. Hej, jeg hedder “Tina Petersen” Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

      Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse … Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

      Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med … Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg … Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter … Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

      Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder … Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: [email protected] eller WhatsApp ham på +2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via +2347013499818

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg