TIL DERE SOM NÅ HAR LYST TIL Å BLI MIN VENN

Den siste tiden har jeg fått en del meldinger fra enkelte som “plutselig” har lyst til å henge med meg, invitere meg med på vors og mye mer. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke om dette, for i utgangspunktet er det jo veldig hyggelig og bli invitert til ting og ikke minst bli kjent med nye mennesker, det liker jeg, men det er en ting jeg ikke helt klarer og forstå meg på.

De menneskene som tidligere har gått rundt og snakket dritt om meg, disset meg på sosiale medier og som tidligere aldri har snakket til meg begynner å ta kontakt. Slutt med det. Jeg er ikke interessert i å bruke min tid på det i det hele tatt og jeg gjennomskuer det veldig kjapt. Hvor flaut er det ikke å disse meg på sosiale medier med blant annet “swipe up” som dere setter inn over alt hvor det ikke er relevant, for også skrive til meg privat etterpå? Jeg merker det og andre mennesker merker det også. 

Det er ikke meningen og starte dagen på denne måten, men jeg blir faktisk skikkelig forvirra og irritert. Helt siden jeg var liten har veldig mange trodd at jeg er en bitch, noe jeg vet at jeg ikke er, selv om vi alle en gang i blant kan være det. Folk har spredd rykter om meg og snakka så uendelig mye om meg bak min rygg, og jeg lurer på hvorfor? Hva har jeg gjort og hva er det som gjør at dere først henger meg ut på sosiale medier for også skrive overraskende hyggelige ting til meg etterpå? Det koker inni meg, og nå skal jeg slutte og skrive mer om det. Det var bare noe jeg måtte få ut.


Blogglisten
hits

19 kommentarer
    1. Jeg syns det er så kult at du tørr å være ærlig!! Stå på, digger deg!
      Du er et utrolig bra forbilde for så sinnsykt mange (inkludert meg)!

    2. Hei Ingrid! Så jeg lurer på om du vil ha nye venner for å bli kjent hvis de er fra
      Sandnes og Stavanger? For eksempel bli kjent med personen og avtale tid og sted! ????????

    3. De likte deg ikke i utgangspunktet men siden du nå har vært på paradise hotell og blitt famous vil dem plutselig henge med deg. Kanskje håper dem desperat at du vil gi dem shoutout og også gjøre dem det. Nei uff ikke bry deg om sånne mennesker, de er misunnelig på deg for noe dem ikke har selv. Godt å se at du har såpass selvrespekt at du dropper sånne folk:) Det gjelder også om man har null venner. Aldri vær med mennesker som er falske. Bedre å være alene enn i dårlig selskap.

      Stå på!<3

    4. Hehe, det er helt det samme hvor folk er fra, og jeg liker når folk inviterer meg, men det jeg ikke kan fordra er når folk er ekle bak ryggen min (selv om jeg vet det) også skal de liksom være hyggelige etterpå<3

    5. De som oppfører seg sånn mot deg, er garantert bare sjalu. Det inntrykket de fleste har (som har sett deg på TV og nettet) er kun et positivt inntrykk av deg. Du virker utrolig snill og oppegående, noe sikkert mange blir sjalu på. Det er SÅ unødvendig av dem å rakke ned på deg på den måten, for å oppheve seg selv.
      Jeg pleier ikke å kommentere på sånt (føler meg litt for gammel) men følte bare for å si det.
      Du fortjener bedre Ingrid!❤️

    6. Hei. Eg har aldri snakt dritt om deg. Eg snakte ikkje noge med deg før for eg var veldig redd for å bli kjent med nye folk tidligere. Nå har eg vokst opp å ting e lettere. Så når eg såg deg på ph så såg eg koss du virkelig var som person, å d var bare positivt. Så derfor valgte eg å skriva te deg fordi du virke som ei greie jenta å en god venn å ha.

    7. Er det ikke skummelt at hvis noen snille folk er fan av deg og ønsker invitere deg for eksempel gå på cafe, kino, bowling også videre for å bli kjent med deg og hyggelig? ???????? Så du tørr å bli kjent med fremmed folk for å snakke og bli venner?

    8. Haha folk e så jævli falsk at det e sjukt!! Æ like dæ, og likte dæ første gang æ så dæ på PH. Så de som e sånn som du beskrive, dæm e bare sjalu! Hæv dæ over dæm du. Du e bedre enn dæm uansett ????❤️

    9. Hej, jeg hedder “Tina Petersen” Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

      Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse … Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

      Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med … Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg … Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter … Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

      Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder … Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: [email protected] eller WhatsApp ham på +2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via +2347013499818

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg