“HVORFOR KJØRER DU OG ERIK ET PR-STUNT?”

Okei, jeg må bare få snakka om dette og få det ut. Jeg skal ærlig innrømme at det har vært tøft og ha en kjæreste som også har vært med på Paradise Hotel og på tv generelt. Det var veldig mye som skjedde på kort tid i forholdet til meg og Erik og vi valgte derfor å ikke være kjærester mer. Vi møttes i Mexico og levde så og si oppi hverandre hver eneste dag i to måneder, ting skjedde nok kanskje litt for kjapt mellom oss fra og blir kjent til og ende opp som kjærester, men tro meg, vi hadde det veldig bra som oftest. Jeg vet hvordan det er å bry meg om andre offentlige mennesker, man tror at man vet alt, men egentlig vet man ingenting.

Veldig mange mennesker var fult klar over at vi var sammen, men respekterte det ikke. Folk sprer falske rykter og kommer med påstander de mener et “helt sanne”.  Her om dagen fikk jeg en kommentar på det ene innlegget som irriterte meg skikkelig mye.

Jeg må bare få avklart en ting og det er at jeg er fortsatt singel og vi er ikke sammen igjen. Jeg er kanskje mer ærlig med leserne mine en det jeg burde være? Dette er heller ikke et pr-stunt og jeg forstår ikke hvordan folk lar seg skrive slike ting til andre. De aller fleste som har vært gjennom et brudd og kjærlighetssorg vet hvor vondt det gjør fra før av og da kan man tenke seg hvor vondt det gjør i tillegg når folk skriver og sier slike ting. Jeg merker at det ikke er sosialt akseptert i dagens samfunn og være venn med noen man har vært sammen med og det irriterer meg. Hvorfor kan man ikke få lov til å være venn med ekser?

Jeg og Erik er venner, jeg har skreve det tidligere og vi snakker fortsatt en god del sammen! Vi må få lov til å være venner og henge sammen dersom vi har lyst til det uten at vi “må” være sammen. Det at jeg la ut noen bilder på bloggen fra hans leilighet betyr ikke at vi er sammen, men jeg forstår at det skaper reaksjoner og at noen tror det da. Jeg forstår også at flere lurer på om vi har en greie igjen eller om vi har kjørt et pr-stunt, men det har vi altså ikke!

Jeg skulle ønske at vi alle ble flinkere på å akseptere at en ex er noen man har hatt en fortid med, enten om den var god eller vond, men som man også kan få lov til å fortsatt være glad i eller henge med. De aller fleste i dag får ikke lov til å være med ekser, man må hate eksen sin, men hvorfor? Dersom man avsluttet som venner og fortsatt har en fin tone sammen må man da få lov til å være venner tenker jeg. Jeg håper dere forstår hva jeg mener. Noen ekser holder man seg unna på grunn av enkelte ting som kan ha skjedd, men husk på at det trenger faktisk ikke alltid å være en grunn til å hate ekser eller ikke få lov til å være med de fordi det er en ex. Jeg satt akkurat og tenkte på Malin som er med på ex on the Beach Norge nå som vil dele ut eksene sine, hehe. Jeg vet ingenting om hennes forhold til eksene, men det virker som hun unner de en hyggelig jente, og man trenger ikke å hate eksen sin selv om det er ex.

Nå har jeg i hvert fall fått svart på dette og det er ikke noe mer en vennskap mellom meg og Erik, vi er venner og tar ting som det kommer.


Blogglisten
hits

11 kommentarer
    1. Syns ikke det er rart folk begynner å lure på om dere er sammen igjen, når dere løy til alle om at dere ikke var samme- når dere egentlig var det.. hvis dere hadde vært ærlig fra første dag så hadde det vært litt lettere å tro på deg/dere.

    2. Tror 100% på deg❤️ Helt enig med at man kan være venn med eksene sine????Koselig at du og Erik er gode venner????????❤️????

    3. Tenk at dere er såå opptatt av dette! Noe er jo privat også fordi om hun har en blogg dere/vi leser. Jeg blir så forbainna når dere stiller Ingrid til veggs. Hun må jo få lov til å fortelle om det hun vil, og ikke minst når hun vil, uten at dere skal skrive at hun lyger osv. Dette er mobbing og det synes jeg faktisk ikke er greit. La no den stakkars jenta og Erik få ha litt privatliv. Dere vil jo vite ting som Ingrid og Erik ikke selv vet ennå. La dem få litt pusterom. Om de blir sammen eller ikke, så synes jeg det er fantastisk at de fortsatt kan være venner. Jeg er ei godt voksen dame som følger med på bloggen her og jeg synes ærlig talt at disse to har vært gjennom mye siden PH, både offentlig og privat. Syns Ingrid er flink til å blogge og hun tar opp temaer som dere ungdommer liker 🙂
      Amen

    4. Reagerte på den kommentaren jeg og. Tydeligvis veldig mange som vet mer om andre enn hva en selv vet om som seg selv.

      Har selv fått høre ting om meg som jeg ikke skjønte hvor folk hadde det fra. For det var jo ikke noe sannhet i det. Fant ut hvorfor etterhvert. Det var rett å slett noen som ønsket å ødelegge ett forhold jeg hadde. Samt at det var noe sjalusi inn i bildet.

      Tipper at slike folk kan ikke ha det særlig godt med seg selv. Samt at de må ha store fritidsproblemer.

      Vær deg selv og prøv å ikke ta det innover deg det de sier. Slike folk fortjener ikke å bli brukt energi på i mine øyne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg