SLIK TJENER DU ENKELT PENGER!

 

Annonse | Meningstorget

Hei dere! Jeg har den siste tiden nevnt et par ganger til dere at jeg kjeder meg i hjel om dagene, men det er noe jeg absolutt ikke kommer til å gjøre lenger. Jeg er ganske sikker på at det er flere av dere som tidligere har svart på spørreundersøkelser på nett uten å egentlig få noe igjen for det? Hvem gidder det? IKKE JEG. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi at jeg ønsker å gi dere et genialt tips! Du kan faktisk tjene penger på å si din mening, hvor sykt er ikke det? Det virker kanskje ikke realistisk – men tro meg, det er det! 

Har dere hørt om Meningstorget.no? Det er en nettside hvor du enkelt kan tjene penger på forskjellige spørreundersøkelser. Hvem vil vel ikke tjene penger hvor en man er, om det er på skolen, på bussen, på trikken, eller rett og slett hjemme i din egen stue? Det er lettjente penger det. Jeg har testet det ut selv og er kjempefornøyd, selvfølgelig er det også helt gratis. Jeg skal fortelle mer om dette her.

Meningstorget har mange forskjellige spørreundersøkelser som er kjappe og veldig enkle og gjennomføre, samtidig er det utrolig enkelt å registrere seg. Spørreundersøkelsene er også tilpasset til deg slik at du slipper å svare på spørsmål som ikke er interessante. Det er som sagt helt gratis, du svarer på spørreundersøkelser ved å si din mening for også tjene inn poeng som du kan velge å gjøre om til penger på PayPal, eller i gavekort på f.eks H&M, BikBok eller Intersport og mye mer. Det som også er fantastisk er at du kan velge å donere pengene til veldedige organisasjoner! 

Husk også at gjennom PayPal-kontoen din kan du handle på eBay og da får du virkelig brukt pengene på noe du trenger, som – klær, løsvipper, piercinger også videre!

♡ Du finner nettsiden her ♡

Det er en kjempemorsom måte å tjene penger på! Husk at man må være 18 år eller eldre for å registrere seg, og nettsiden finner dere her ♡

Har du registrert deg? Gjerne legg igjen en kommentar om hva du syns!


Blogglisten
hits

11 kommentarer
    1. Det lett tjente pengene er det du får av de for å skrive innlegget om de, du har sikkert ikke brukt siden i det hele tatt. Du kan sitte på denne siden i dagevis uten å få en krone????

    2. Hva får du ut av å skrive sånt til meg? Jeg har registrert meg og jo jeg bruker siden fordi jeg har utrolig lite å gjøre, jeg reklamerer ikke for ting jeg ikke liker eller står for og det kan du se på både bloggen og på Instagram. Dette funker og jeg syns det er en fin ting leserne mine kan gjør dersom de også kjeder seg eller vil tjene litt ekstra penger! Det fins haugevis av andre bloggere og influencere som reklamerer for mye forskjellig, jeg holder meg til de få tingene som jeg vet funker og som jeg er fornøyd med.

    3. Hei Ingrid! Jeg vet at dere er kun på TV på hver mandager til torsdager på Paradise Hotel og sende på ny igjen på mandag. Så jeg lurer på ganske lenge hva pleier dere å gjøre utenom å være på TV fra Paradise Hotel på fredager til søndager? Er dere på annet et hotell i Mexico eller må dere alltid reise vekk frem og tilbake fra Mexico til Norge og fra Norge til Mexico? ???????? Håper du forstår hva jeg mener og være grei om du svare på dette!! ????☀️

    4. Hej, jeg hedder “Tina Petersen” Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

      Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse … Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

      Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med … Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg … Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter … Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

      Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder … Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: [email protected] eller WhatsApp ham på +2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via +2347013499818

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg