JEG SAVNER DET


Den siste uken har jeg prøvd å bruke tid på å slappe av hjemme og finne ut av hva jeg skal gjøre med fremtiden min. Jeg har vært veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Noen ganger vil jeg ut å reise mye, mens andre ganger vil jeg være hjemme. Noen ganger har jeg lyst til å flytte til en storby i og med at det er lite å gjøre her på jæren. Jeg finner liksom ikke helt ut hva jeg skal gjøre. Vil jeg egentlig studere igjen? Eller vente ett år til. Jeg blir gal. I dag føler jeg at man må studere og få seg en utdanning. Det er hele tiden “tenk vis”. Jeg hører det hele tiden. Tenk vis ting ikke går som planlagt, ja da kan det være lurt med en utdanning. Akkurat nå har jeg lyst til å satse på andre ting i livet. Vi lever en gang og hvorfor skal man alltid gjøre det alle andre sier at man bør gjøre? Kan man ikke for en gangs skyld leve vårt eget liv og gjøre det vi selv vil. Det trenger ikke å bety at man ikke kan lykkes tenker jeg, hehe. Det er jo selvfølgelig viktig å høre på andre mennesker i blant som faktisk har erfaring, men in the end er det jeg som bestemmer.

Det jeg egentlig skulle fortelle dere er hvor mye jeg faktisk savner Mexico. Jeg forstår ikke helt hvor tiden ble av, alle minnene, alt. Tenk at jeg mest sannsynligvis aldri skal tilbake dit, det er så trist. Jeg bodde jo faktisk der i 2 måneder av livet mitt og hadde det vanvittig gøy. Jeg bladde gjennom kamerarullen min i morges og så en del bilder derfra. Jeg håper virkelig at jeg en dag kan reise tilbake dit en gang. Jeg slenger med en del bilder jeg så tilbake på i dag!


Blogglisten
hits

10 kommentarer

Siste innlegg