HVORDAN GÅR LIVET?

 

– Annonse, lenker fra Nelly –

Topp (her!) / Bukse (her!) / Lignende veske (her!) / Sko Steve Madden


MINE TANKER AKKURAT NÅ


At jeg vil trene igjen! Jeg merker på hele kroppen at jeg er mer sliten nå enn det jeg er når jeg faktisk er aktiv og trener litt mer. 


At jeg faktisk har det mye bedre for tiden. Det er en del som har spurt meg om hvordan det går med meg etter at det ble slutt mellom meg og Erik. Jeg har det veldig bra og prøver å fylle opp hverdagen med morsomme ting å gjøre.


At jeg har lyst til å ta en ny tatovering snart. Tidligere har jeg tatt veldig spontane tatoveringer og det har vært lite gjennomtenkt, men nå er jeg klar for å ta en som virkelig betyr noe for meg. Jeg har en del ideer, men holder det tett helt til jeg er sikker på hva jeg skal ta. 


At jeg har kjempelyst til å reise igjen. Jeg holder faktisk på å planlegge to reiser i nærmeste fremtid, ææ! Dette skal jeg selvfølgelig dele med dere når alt er planlagt og bestilt.


DETTE GLEDER JEG MEG TIL


Findings i Oslo


Utopia i Stavanger


Reise mye!


DETTE GRUER JEG MEG TIL


Jeg gruer meg skikkelig mye til en veldig viktig ting som skal skje snart. Mamma hadde senest i dag sin tredje cellegift behandling og skal til sammen ha seks cellegift behandlinger i løpet av et halvt år. Hun er halvveis i løpet og forhåpentligvis har cellegiften gjort jobben sin og tatt de resterende kreftcellene. Innen en uke skal hun ta nye prøver for å få svar på om cellegiften har hatt god effekt på sykdommen hennes. Grunnen til at jeg gruer meg er fordi at jeg er redd den ikke har gjort det den skal, og at hun ikke har hatt den effekten hun skal ha av den. Jeg krysser fingrene og håper på det beste.


Blogglisten
hits

8 kommentarer
    1. Åh nydelige deg! Du kledde fargen på håret, både brunt og blodt❤ lykke til med moren din, dette ordner seg, dem er så flinke på sykehuset ❤ Håper fremtiden din blir lys❤ Du er ei fantastisk jente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg