JEG HAR BLITT BLOND

 

Annonse – Nikita Hair M44

I går bestemte jeg meg for å gjøre noe helt nytt med håret mitt. Jeg er en super spontan person og gjør det jeg tenker med en gang, noe som ikke lønner seg alltid, men et par ganger i det minste. I dag har jeg vært hos flinkeste Stine Vaaland som jobber på Nikita Hair på M44. M44 er et kjøpesenter på Bryne som ligger nært der jeg bor! Jeg må virkelig få lov til å skryte henne opp i skyene, hun er så utrolig flink. Jeg har hele tiden hatt mørkebrunt hår, men nå syns jeg det var på tide med en forandring! 

Det som irriterer meg skikkelig er når frisører forteller meg at det er lite man kan gjøre med brunt hår. Det har jeg full forståelse for, men det er veldig kjedelig da. De som har blondt hår kan gjøre veldig mye mer med håret sitt. Jeg er ingen ekspert, men jeg har faktisk irritert meg over dette, fordi det er faktisk veldig mye man kan gjøre med brunt hår også, så lenge man går til en flink frisør som vet hva h*n holder på med. 

Jeg satt faktisk hele seks timer i stolen i dag, og gjett om det var verdt det? JA. Jeg elsker det nye håret mitt, herregud. Det første Stine gjorde med håret mitt var å bleke det, men ikke i hodebunnen. Deretter la hun en fin kald brunfarge i bunnen av hodet og farga lengdene med en farge som gjør at det oransj/røde skjæret blir kaldt! Dere kan se før, underveis og etter bilder av håret mitt under. Jeg har blitt “blondine” og elsker det.

Bildene over er slik håret mitt så ut før jeg gjorde noe som helst med det.

Her har jeg bleket håret en gang. Se så mye rødskjær!

Her sere dere resultatet etter en runde med bleking og farge! Jeg er så fornøyd. Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan hun fikk det til å bli så fint, hun er verdens flinkeste i mine øyner!

Til venstre ser dere hvilken shampoo og balsam jeg skal bruke fremover. Jeg har brukt det samme merket før også, men ikke for blondt hår. Ellers ser dere produkter som skal styrke og beskytte håret mitt. Gleder meg til å prøve dette ut!

Hva syns du om resultatet?


Blogglisten
hits

63 kommentarer

Siste innlegg