JEG HATER Å VÆRE SINGEL

 

Annonse / lenker fra Nelly

Topp (her!) / Lignende skjørt (her!)

Helt siden jeg var rundt tretten, fjorten år har jeg vært i et forhold. Jeg vet at jeg innerst inne er en skikkelig forholdsjente og dette begynte i ung alder da jeg ble forelsket i en gutt som jeg var sammen med i to år. Jeg klarer liksom ikke helt å forstå hvordan enkelte klarer å være singel i og med at jeg hele tiden har vært i et forhold selv. Det skal sies da at jeg av og til skulle ønske at jeg hadde vært komfortabel med å være singel, men det er jeg virkelig ikke. Tenk så deilig det må være å bare kunne tenke litt på seg selv og ha det gøy, uten noen bekymringer og krangler med den man er sammen med! 

Nå har jeg vært i tre seriøse forhold gjennom hele ungdomsperioden min og de har vært fantastiske på hver sin måte, jeg vet at mye av det som ikke funket da var utviklingen vi var i under den perioden i livet. Man vokser så utrolig mye på kort tid og av og til vokser man rett og slett fra hverandre. Jeg hater å være alene. Jeg hater å ikke ha noen der som jeg kan snakke med, kose meg med og finne på mye gøy sammen med. Jeg hater å være singel. Jeg er redd for at jeg har blitt vandt til den tryggheten med å ha noen der. Det er veldig fint, men også litt skummelt fordi man glemmer å styrke forholdet. Det har vært veldig kjipt i perioder når jeg har hatt kjæreste, men det er utrolig vanskelig å gi slipp på det nettopp på grunn av den tryggheten man har skapt sammen. Jeg føler at livet gir mye mer mening sammen med en annen person.

Jeg vet at det er utrolig mange der ute som har det kjempebra med å være singel. Man får mye mer tid til venner, holde på med det man liker, man får mye tid for seg selv, familie, og man bestemmer faktisk helt selv hva man ønsker å bruke tiden sin på, uten å ta hensyn til noen andre. Jeg sliter med å være singel og jeg hater det, men samtidig får jeg endelig muligheten til å bli bedre kjent med meg selv og gjøre akkurat det jeg vil i livet. Så lenge jeg kan ha det bra alene uten at jeg må ha noen andre livet mitt for at det skal være bra så har jeg vel lykkes da? Selv om det er utrolig fint og kunne ha det bra med seg selv sammen med en annen person.

Noen ganger møter man mennesker man er glad i, men som trykker hverandre ned i stede for å løfte hverandre opp. Jeg vet at jeg skal jobbe med meg selv og bruke tid på dette. Jeg skal bruke tid på å finne ut hva jeg vil i livet, hvem jeg vil være med og hva jeg skal bruke tiden min på fremover selv om det blir veldig vanskelig.


Blogglisten
hits

11 kommentarer
    1. Jeg tror at uansett hva du går gjennom nå så kommer du sterkere ut av det. Uansett hva du og Erik opplevde tror jeg at dere kan finne tilbake til hverandre om dere virkelig elsker hverandre. Det er menneskelig å gjøre feil, om personen som gjør feilen erkjenner hva den har gjort og virkelig angrer så går det ann å fikse det.

      Hva som skjedde mellom dere er ikke min sak, men fra det Erik la ut på instagram så skjønner jeg at det er han som såret deg. Jeg så også hvor desperat den gutten var etter deg inne på Paradise og i intervjuer dere har gjort sammen, hvis du finner det i ditt hjerte å tilgi han så tror og håper jeg han er mann nok til å ta vare på deg som du fortjener.

      Du er et godt forbilde som åpner opp om disse sakene! Håper du får det bra igjen snart.

    2. AMEN!
      Takk for at du deler! Jeg er i akkurat samme båt selv…❤️ Jeg har til og med fått høre av venninner at det går rykter om at jeg går fra en til en annen (vært singel 3-5mnd for hver gang jeg gått fra noen)

    3. Herregud dette her er bare så feil på mange måter. DU vet IKKE hva deres grunn er for at dem slo opp! Så du kan ikke bare komme her og si at Erik har såret Ingrid. Dessuten var dem begge enige om å gjøre det slutt og dem er gode venner nå. Ingen sure miner imellom dem. SKJERP DEG!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg