I MADE IT

Herregud så stolt jeg er over meg selv! Jeg hadde aldri trodd tar jeg skulle klare det, men det gjorde jeg. Det er seriøst noe av det tyngste jeg har gjort på flere måneder. Vi jogga hele 15 KM uten stopp, det eneste som var litt kjipt var at vi måtte klatre opp et par store steiner som lå rett ved toppen av fjellet. Vi sprang først til en topp også til en annen, super tungt, men verdt det til slutt! Det er litt dårlig kvalitet på bildene, beklager det.

Her var vi rett ved den første fjelltoppen, dødsliten.

Her var vi på den andre fjelltoppen som var enda høyere!

Se den fine utsikten!

Her ser dere løypen vi sprang. Jeg er skikkelig sliten i kroppen nå og kommer nok ikke til å klare og gå i morgen! Akkurat nå har jeg reist på hyttetur med venninne mine, kommer blidedryss i løpet av morgendagen!


Blogglisten
hits

6 kommentarer
    1. Du er flink og sånt, jeg er ikke sånn som bare løper 15km ahahh, men broren min på 13 kan bare løpe 15km selvom han ikke har trent;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg