ENKELT, MEN FINT

 

Annonse / Lenker fra Nelly


KEEP IT SIMPLE.


Jeg tenkte jeg kunne vise dere noe av det jeg har klikket med meg hjem fra Nelly og noen plagg som helt enkelt er utrolig fine nå om sommeren. Jeg liker det enkelt, men gjett om det også kan være utrolig fint. Jeg legger til lenker slik at dere enkelt kan klikke dere innpå og se.

Kom direkte inn på Nelly sin nettside her 


Topp (her!) / Øredobber (her!) / Skjørt (her!)


Veske (her!) / Set (her!) / Sko (her!)


Topp (her!) / Belte (her!) / Jeans (her!)


Skjorte (her!) / Veske (her!) / Sko (her!)


Jakke (her!) / Bukse (her!) / Sko (her!)


Kom direkte inn på Nelly her


Blogglisten
hits

1 kommentar
    1. My programmer is trying to convince me to move
      to .net from PHP. I have always disliked the idea
      because of the expenses. But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on a variety of websites for about a year and am worried about switching to another platform.
      I have heard great things about blogengine.net. Is there a way I can import all my wordpress content into
      it? Any kind of help would be greatly appreciated!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg