A DAY AT NIKKI BEACH


N I K K I   B E A C H


Jeg har alltid hørt utrolig mye bra om Nikki Beach, men er det egentlig så bra som folk sier det er?

Det er super fint der, virkelig. Jeg vet ikke helt hva skal si om plassen ellers, men det er utrolig gøy der, avslappende, vakkert og god service. Jeg syns det er like bra som folk har omtalt det som, selv om det er utrolig dyrt der.. Jeg har tidligere vært der en gang og trives veldig godt, men for å være helt ærlig så er det vanvittig dyrt der.

Av og til er det vel lov til å unne seg noe gøy selv om det er dyrt?

Forresten, vi møtte faktisk noen andre norske her nede og det er de dere ser på bildene.

Akkurat nå skal vi gjøre oss klar til å dra ut på byen i kveld. Gleder meg! Jeg anbefaler virkelig Nikki Beach til de som er eller skal til Marbella en gang. Ellers må dere ha en fin kveld videre!


Blogglisten
hits

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg