IKKE LUKSUS AKKURAT

SE SÅ KOSELIG SPISESTUEN ER!

FÅR EN FIN RUMPE AV Å GÅ I DENNE TRAPPEN HVER DAG

DET ER FAKTISK EN GOLFBANE RETT VED SIDEN AV LEILIGHETEN, ALLTID LIKE REDD FOR AT BALLEN SOM TREFFE MEG NÅR JEG LIGGER Å SOLER MEG.

PRØVDE MEG PÅ ET INSPOBILDE SOM IKKE BLE VELLYKKA, MEN LEGGER DET UT ALIKEVELL.


V Å R   L E I L I G H E T   I   M A R B E L L A


Jeg har kanskje ikke flere millioner kroner til å bruke på å leie store flotte hus og villaer når jeg reiser på ferie rundt omkring, men gjett om vi koser oss uansett? Det er mer en godt nok og dersom man har råd til å kjøpe eller leie seg en dyr og fin villa på ferier er det også helt ok! Man skal ikke være sjalu eller bry seg om alle andre, men noen ganger tror jeg det er viktig at folk forstår at ikke alle har råd til det, men at ting kan være mer en bare bra uansett. Denne leiligheten er ikke luksus akkurat, men den er perfekt til vårt bruk!

Over ser dere bilder av leiligheten vi leier her nede i Marbella, det er superkoselig. Jeg skal ærlige innrømme at det har vært et tungt døgn her nede allerede, vi har kost oss utrolig mye og oppholdt oss for det meste ved havnen på uteplassene der. Da blir det lite bilder og mye søvn på dagtid. Nå skal jeg ta meg sammen og knipse mange flere bilder til dere!

Nå skal vi stelle oss for også dra ut å spise en


Blogglisten
hits

6 kommentarer
    1. Altså den leiligheten der er finere enn huset til mamma, så om du ikke mener det der er bra nok er det noe galt???????? Kos dere masse!????

    2. Det er jo det som er det beste med sånne midt på treet boliger, for da får man lyst til å utforske stedene rundt omkring mye mer enn hvis mm skulle ha buret seg inne på all-inclusive med 5 stjerner????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg