ENDA ET SYKEHUSBESØK


N Å R   S K A L   D E T T E   T A   S L U T T ?


Dette sykehusbesøket og snakket stopper vel aldri fra min side, men det finnes flere grunner til det.

Jeg har vært veldig mange ganger på sykehuset med mamma den siste tiden og ikke nok med det måtte jeg selv inn på sykehuset her om dagen.

 I dag var jeg på sykehuset for å støtte mamma gjennom cellegift runde nummer to. Hun skal nemlig gjennom hele seks cellegiftkurer på et halvt år foreløpig og da syns jeg det er godt å snakke litt ut om det og skrive det ned en plass. Jeg unner mamma virkelig alt vel selv om jeg er drittlei av sykehuset nå, hver eneste gang jeg trer føttene mine inn de dørene der blir jeg kvalm og får rett og slett en klump i magen. Jeg hater den følelsen, men samtidig er det veldig viktig for meg og være der for henne og få med meg viktig informasjon om hva som skjer videre. 

Det er forresten veldig mange som har spurt meg hvordan det har gått etter at jeg ble innlagt på sykehuset.
Tusen takk til dere som spør, jeg har det veldig fint og føler meg allerede mye bedre. Jeg vet jo at jeg har en liten vanncyste på eggstokken som kanskje, heldigvis bare kanskje, kommer til å sprekke en dag og da kan det hende at jeg må gå gjennom de samme smertene igjen, med mindre jeg får smertestillende kjapt nok. Jeg hater det og jeg kan faktisk ikke gå rundt hver eneste dag og tenke på det, jeg blir gal! Derfor prøver jeg heller å tenke på at jeg reiser igjen allerede imorgen og denne gang skal jeg reise med venninnene mine. Jeg gleder meg så mye! 

Akkurat nå skal jeg begynne å pakke, jeg aner ikke hva jeg skal ta med meg.. jaja, jeg finner nok utav det etter hvert. Ellers håper jeg at dere får en fin dag videre.



Blogglisten
hits

25 kommentarer

Siste innlegg