UKENS SPØRSMÅL | VLOGG, MAMMAS INSTAGRAM OG ERIK

 

Annonse  | Lenker fra Nelly


1. Er det noen restauranter i Torrevieja du har hvert på som du anbefaler?
Det har jeg. Jeg drar egentlig ikke så mye ut og spiser på restauranter når jeg er i Spania. Vi pleier for det meste å lage maten selv hjemme. Men de jeg anbefaler er:


Pinocchio


Wok buffet, den som ligger ved La Zenia


La Vuelta Finca, ligger litt utenfor Torrevieja

 

2. Hvor i Torrevieja var du?
Jeg er litt usikker på hva det heter.. men jeg var veldig nærme Habaneras kjøpesenteret.

 

3. Er det noen andre aktiviteter enn de du skrev om på bloggen man kan gjøre i nærheten av Torrevieja (gjerne noe som du har gjort selv)?
Ikke som jeg vet om, jeg pleier ikke å gjøre så mye når jeg er på ferie, da pleier jeg som regel å sole meg, bade og bare slappe av. Jeg liker aller best å sole meg på strendene rundt omkring. Jeg er ikke helt sikker på om det er så mye mer å gjøre der. Jo, jeg har også kjørt gokart hehe, det er morsomt og det finnes også i nærheten av Torrevieja.

 

4. Du skrev om Capitan stranden på bloggen. Heter den egentlig Playa Cala Capitan? Har du vært der selv?
Det vet jeg ikke. Jeg aner ikke hva mer den heter, men jeg har vært der ja og det er utrolig fint der. Jeg liker meg godt der i og med at den ikke er for stor. Det er helt passelig med folk der. Det mest spesielle med den stranden er nok at vannet er så blankt og fint samtidig er det veldig fin sand. Anbefaler deg å reise der.

 

5. Vinner Erik Farmen Kjendis?
Det spørsmålet der kan jeg dessverre ikke svare på. Det er flere av dere som har spurt meg om dette. Jeg spør dere like mye som dere spør meg.

 

6. Hvilken størrelse har du i denne bikinitoppen fra Nelly?

BIKINITOPP UTSOLGT –  SAMME I SVART HER   | BIKINITRUSE HER

 

6. Kan du og Erik vlogge og lage videoer sammen?
Det kan vi helt sikkert, vi skal en del forskjellige ting i sommer og da blir det vanskelig å få blogga sammen på akkurat det, men vi skal nok få til noe etter hvert, det er bare til å følge med.

 

7. Hvor er den blå/hvite stripete kjolen fra?

PLAYSUIT HER |   BELTE HER

Den er fra Nelly og er sååå fin, jeg elsker den! Det er egentlig en playsuit som ligner en kjole. Under kjolen er det en shorts og det gjør at den er mye mer komfortabel enn de aller fleste andre kjoler syns i hvert fall jeg.
 

8. Har mammaen din instagram? Isåfall, kunne vi følge henne?
Mamma har Instagram ja, hehe. Hun er svært lite aktiv der så tror ikke det er noe gøy for dere å følge henne der.

 

9. Når har du bursdag?
Jeg har bursdag 19. Januar, utrolig tidlig.. Noe som faktisk var deilig da jeg ble 18 år og fikk lappen først i vennegjengen, men nå er det bare skummelt og bli eldre, ville heller hatt bursdag i desember fra nå av.


HUSK Å STILL MEG SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, JEG SVARER ÆRLIG PÅ ALT DERE LURER PÅ.

Add meg gjerne på Snapchat for å følge med på min hverdag, det skjer mye spennende fremover og jeg skal reise en del i tillegg.

SNAPCHAT: INGRIDAGUILUZ


Blogglisten
hits

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg