PALMESUS DAG 2 + BILDEDRYSS

 

Annonse | Lenker fra Nelly

TOPP HER     | BELTE HER   | SKJØRT CUBUS


Jeg kom hjem utrolig sent igår kveld og fikk ikke lagt ut innlegget før nå! Jeg må bare si det at Palmesus har vært helt fantastisk! Jeg møtte utrolig mange kjentfolk og ikke minst folk som har sett meg på tv eller lest bloggen min, det er så hyggelig! Jeg skal ærlig innrømme at det var slitsomt til tider der inne og jeg kan nok ikke telle med en hånd hvor mange ganger jeg mistet vennene mine der inne, det er vanvittig mye folk og når jeg hele tiden blir stoppet opp for å ta bilder og lignende mister jeg dem, men alt i alt var det en fantastisk opplevelse med god stemning, fint vær og flotte mennesker! 

Akkurat nå er jeg helt utkjørt og er nødt for å slappe av for å hente inn litt energi igjen. Man blir veldig sliten av å være på festival og da er det utrolig deilig å bare kunne ligge hjemme og slappe av akkurat nå. Jeg holder på med å redigere videoer og lage innlegg til dere som jeg håper dere kommer til å like. Ellers må dere ha en fin uke.

 

Jeg møtte som sakt utrolig mange mennesker som tok bilder, dersom dere har noen bilder av oss fra Palmesus sammen så gjerne send meg det på DM på Instagram.

Dersom dere/du har vært på Palmesus, gjerne legg igjen en kommentar om din opplevelse og eventuelt tips til neste år! Det kan være ting som er morsomt å få med seg eller annet.


Blogglisten
hits

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg