SOVER MARTINE OG ERIK I SAMME SENG?


Jepp, dere leste riktig.. 

Sover Martine og Erik i samme seng?

Både Martine og Erik er på Farmen Kjendis-innspilling sammen og som dere sikkert vet pleier ofte rommene inne på Farmen og være små, samtidig må deltagerne ofte sove i samme seng. Erik og Martine kjenner hverandre fra før av, noe som er veldig betryggende for min del! Jeg håper at de har det bra der inne og at de bruker hverandre som støttespillere. Det kan kjapt oppstå situasjoner der inne hvor de virkelig trenger noen å snakke med, og da er det alltid godt å ha noen man kjenner med seg. Jeg føler at vi mennesker ofte har lett for å tilknytte oss andre mennesker kjappere dersom man har et kjennskap fra før av eller noe til felles, og det har jo de to!

Som sakt sier det seg selv at noen deltagere må sove i samme seng. Jeg stoler på Erik og han er virkelig verdens beste gutt, men jeg vil jo ikke at han i utgangspunktet skal dele seng med andre jenter der inne. Er det helt feil å tenke? Jeg snakker en del med Aleksander mens de er der inne, og vi er begge sikre på at de har det bra. Samtidig må jeg jo si at om han kommer hjem og de har delt seng fordi de måtte det, så er det bare sånn! Man blir litt paranoid når kjæresten er borte og ikke minst når man ikke kan ringe eller snakke sammen på ubestemt tid. Jeg håper virkelig at han koser seg der inne og kommer hjem med ny bil meg, hehe.


Blogglisten
hits

7 kommentarer

Siste innlegg