UKENS SPØRSMÅL | FØRSTE KYSS, GUTTER OG KORT HÅR


1. Hvordan er det å ikke kunne snakke med Erik i det hele tatt fordi han er på farmen innspilling?
For å være helt ærlig så er det jævlig. Jeg skulle så gjerne ha ønsket at vi i det minste fikk en snakke sammen på telefonen en gang eller FaceTime.. Noen ganger har jeg sendt meldinger og ringt til han uten at jeg kommer på at han ikke har telefonen sin på seg. Det har også hendt et par ganger at jeg har hatt et stort behov for å snakke med han om enkelte ting, noe jeg ikke kan. Det er helt forferdelig. Tenk viss det var noe dere absolutt hadde hatt lyst til å snakke med kjæresten deres om også får man ikke tak i den personen. Uff, hater dette.

 

2. Tror du at du noen gang kommer til å klippe håret kort? Skulderkort eller til brystet?
Nei ikke nå for øyeblikket i hvert fall. Jeg tror helt seriøst at jeg aldri kommer til å klippe håret mitt kort. Jeg har aldri hatt så langt hår som jeg har nå selv om det har vært et stort ønske i mange år. Det er utrolig fint med kort hår også, men jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer til å trives med det selv.

 

3. Har du tenkt til å ha noen meetups i framtida?
Det er det faktisk flere som har spurt meg om! Jeg har kjempelyst til å ha meetups, men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det eller når. Jeg har aldri gjort det før, men det er noe jeg absolutt kommer til å gjøre i nærmeste fremtid dersom dere ønsker det.

 

4. Er det noen som poster innlegg for Erik på Instagram nå som han spiller inn farmen?
Ja, det er flere personer som har postet innlegg for Erik. Det er meg også er det et par kompiser/kollegaer som har gjort litt for han. Han er veldig opptatt av at det skal være mye aktivitet på sosiale medier selv om han er på innspilling!

 

5. Skal du og Erik på sommerferie sammen når han kommer tilbake fra Farmen Kjendis?
Vi har faktisk ikke planlagt noe i sommer enda. I perioden før Erik reiste inn på Farmen har det gått i ett for begge oss to og da har vi heller ikke fått tid til å planlegge noe å gjøre i sommer. Mest sannsynligvis skal Erik og noen kompiser reise ned til Marbella på samme tid som oss, men det er heller ikke helt avklart enda. Jeg håper i hvert fall at vi får gjort mye gøy sammen i sommer!

 

6. Kan du legge ut et treningsprogram på bloggen din?
Jeg trener faktisk veldig lite nå for tiden i forhold til hva jeg har gjort tidligere, men selvsagt skal jeg få lagt ut et treningsprogram til dere! Jeg tenker å lage et eget innlegg om dette.

 

7. Skal du fortsette på sykepleien?
Ja, jeg kommer nok til å gjøre ferdig utdanning min. Nå som jeg er halvveis i studiet har jeg et stort ønske om å fullføre dette og få en bachelorgrad i sykepleien. Det kommer utrolig godt med i fremtiden og i tillegg liker jeg å studere!

 

8. Er ikke du og Julie like gode venner lengre? Føler ikke du snakker så mye om henne.
Jeg og Julie er like gode venner enda, jeg skjønner ikke helt hvor dette kommer i fra?
Julie bor dessverre veldig langt unna meg og vi får ikke like mye tid lenger til å møtes. Hun bor for det meste i Oslo, men flytter nok til Bergen for å studere ferdig utdanningen sin der, mens jeg bor hjemme i Stavanger. De gangene jeg er med Julie pleier vi å poste en del bilder også videre sammen, men jeg skriver ikke så mye om henne i innleggene mine i og med at det ikke passer helt inn.

 

9. Hvilke andre gutter synes du var kjekke i årets sesong av Paradise Hotel, utenom Erik da selvfølgelig?
Morsomt spørsmål.. Erik er jo definitivt den aller kjekkeste gutten, selv om alle de andre også er det! I og med at jeg har svart på dette spørsmålet før og dere vil ha et mer konkret svar skal dere få det. Jeg syns både Leo og Oskar også er noen super kjekke gutter!

 

10. Kan moren din bli kreftfri?
Det vet vi ikke enda. Hun må først begynne på cellegiften også må vi vente og se hvordan kroppen hennes takler det. Jeg vet at den typen eggstokkreft som hun har er svært farlig og aggressiv, men selvfølgelig skal hun bli frisk! Hun er det sterkeste menneske jeg kjenner og da skal hun søren meg også klare å kjempe seg gjennom denne kampen.

 

11. Du har jo trent før har du noen tips til hvordan man kan få bedre kondis?
Ja, en god kondisjon er en av mine bedre ferdigheter når det kommer til idrett og trening. Jeg trente omtrent hver dag før når jeg spilte fotball og håndball, og da kommer ofte kondisjonen av seg selv i og med at vi sprang nesten hele økten. Husk at jeg er ingen treningsekspert, men for meg så var det aller best og springe intervaller. Dette har noe med at når man spiller fotball og håndball er det hele tiden start/stopp. Man springer gjerne alt man kan i perioder også stopper man litt opp, det samme gjør man med intervaller. Dersom man generelt bare vil ha en bedre kondis tror jeg det er lurt å jogge så ofte som mulig og strekke seg mot nye mål hele tiden. Det er viktig å gjerne springe lengre og raskere etterhvert som man er vandt til en viss strekning og tid.

 

12. Hvordan var ditt første kyss og når var det?
æææ, dette husker jeg faktisk ikke. Jeg var veldig liten da og regner med at det var i barnehagen da vi hadde den såkalte kysseleken, hehe. Ellers var nok mitt første ordentlige kyss med eksen min, mer husker jeg dessverre ikke.. Det er faktisk litt trist jeg ikke husker det, føler det er et litt spesielt øyeblikk i livet, men men.


Husk å still meg alle de spørsmålene dere lurer på til neste gang så skal jeg prøve og få svart på absolutt alt og alle spørsmålene!


Blogglisten
hits

20 kommentarer

Siste innlegg